Przetargi.pl
adaptacja pomieszczeń w przyziemiu budynku przy ul. Chałubińskiego 2 dla pracowni RTG wraz z montażem aparatu RTG.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7842030 , fax. 071 3270911
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 58 58
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7842030, fax. 071 3270911
    REGON: 00028899800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    adaptacja pomieszczeń w przyziemiu budynku przy ul. Chałubińskiego 2 dla pracowni RTG wraz z montażem aparatu RTG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    adaptacja pomieszczeń w przyziemiu budynku przy ul. Chałubińskiego 2 dla pracowni RTG wraz z montażem aparatu RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ETAP I - PROJEKT 1) wykonanie dokumentacji kosztorysowo - projektowej, która winna obejmować następujące parametry techniczne projektowanej inwestycji: a) adaptacja pomieszczeń dla pracowni RTG b) wykonanie instalacji sanitarnych, c) wykonanie instalacji elektrycznej, d) wykonanie wentylacji 2) zakres dokumentacji winien obejmować: a) uzyskanie uzgodnień Sanepidu niezbędnych do rozpoczęcia prac adaptacyjnych, b) projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, zaakceptowanym przez Zamawiającego ( 3 egz.), c) przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże ( 2 egz.), d) całość dokumentacji winna być przekazana zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF - 2 egz., Przez wersje elektroniczną należy rozumieć; - rysunki jako pliki w formacie PDF, - teksty jako pliki w formacie doc. (Word ), oraz PDF - przedmiary jako pliki w formacie PDF oraz w formacie ATH 2.1.) Należy wykonać nowy projekt osłon radiologicznych wraz z nowymi obliczeniami ochronności. W projekcie określone są wszelkie warunki dotyczące usytuowania aparatu RTG, dawek granicznych, materiałów i osłon radiologicznych, ochronności pacjenta i personelu. 2.2.) Projekt ma uwzględniać również wymagania techniczne co do : a) wilgotności powietrza w pracowni, b) wentylacji, c) oświetlenia, d) instalacji ostrzegawczej świetlnej i głosowej, Niniejszy projekt powinien być skonsultowany ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną ( Oddział Higieny Radiacyjnej ) odpowiadającym za obiór i dopuszczenie pracowni RTG do pracy. 3) Prace adaptacyjno-budowlane dotyczą: a) rozprowadzenia nowych kanałów przyłączeniowych do kabli elektrycznych b) kabli łączących elementy systemu RTG c) wyrównane posadzek w salach RTG d) położenie nowego tarketu e) wymiany rozdzielni elektrycznej lub samych jej zabezpieczeń. f) wymiany kabli elektrycznych zasilających rozdzielnię RTG z główną rozdzielnią elektryczną, tak by zapewnić odpowiednią ilość par przewodów i rezystancję. ETAP II - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ 1) Wykonanie instalacji wewnętrznych ( elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjno-klimatyzacyjnej, c.o., telefonicznej, internetowej, instalacji alarmowej i monitoringu, domofonowej). 2) Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z: a) wykonaną dokumentacją techniczną, b) uzyskanymi decyzjami przez Wykonawcę, 3) przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie objętym realizacją zadania 4) W pracowni RTG powinna znajdować się sterownia wraz z pomieszczeniami tzw. a) ciemni b) pokojem socjalno-technicznym, c) pokojem lekarskim. 4.1.) Przy modernizacji pracowni RTG należy spełniać warunki jakie stawiają aktualne przepisy sanitarne oraz przepisy radiologiczne i BHP. 5) Pod kątem przepisów sanitarnych sale RTG muszą być wyposażone: a) w umywalki (ściany wokół umywalek i zlewozmywaków powinny być wykończone w sposób zabezpieczający ścianę przed zawilgoceniem). 5.1) Na podłogach muszą być położone specjalne wykładziny: a) elektrostatyczne lub elektroprzewodzące. 5.2) Podłogi powinny być wykonane: a) z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję 5.3) Połączenie ścian z podłogami powinno zostać wykonane w sposób: a) bezszczelinowy umożliwiający jego mycie i dezynfekcję. 5.4) Ściany powinny być wykonane z materiałów tak by umożliwić ich mycie i dezynfekcję. 5.6) Szerokość drzwi, przez które może odbywać się ruch pacjentów na łóżkach, powinna wynosić co najmniej 1,1 m. W przypadku konieczności stosowania drzwi szerszych niż 1,1 m w szczególności w przypadku pracowni rentgenowskich lub ciągów komunikacyjnych, należy stosować drzwi co najmniej półtoraskrzydłowe, z tym że część szersza powinna mierzyć co najmniej 1,1 m. 5.6.1) Należy zastosować drzwi ochronne Pb o danej wielkości ochronności wynikającej z wykonanego nowego projektu osłon radiologicznych. 5.6.2) Drzwi do normalnej komunikacji pacjentów ( np. kabiny, przebieralnie) i personelu ( np. sterownie, pomieszczenia ciemni, pomieszczenia socjalno-techniczne ) powinny być szerokości min 90 cm. 6) Cała modernizacja pracowni RTG musi zostać wykonana zgodnie z wytycznymi projektu osłon radiologicznych i przepisami ogólno-budowlanymi. 6.1.) Pracownia RTG powinna być wyposażona w system intercom zapewniający komunikację techników w sterowni z pacjentem w sali badań. 6.2) Pracownia RTG powinna posiadać stosowne ostrzeżenia świetlne zamontowane przed wejściem do pracowni RTG gdzie są wykonywane ( ekspozycje ) badania. Powinny one skutecznie zabezpieczyć pacjenta przed wejściem do pracowni. Modernizowana pracownia musi mieć dokonany nowy odbiór przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną, pod kątem ochronności radiologicznej i spełnienia ogólnych przepisów sanitarnych. ETAP III - Po adaptacji pomieszczeń - Wykonawca zamontuje aparat RTG Quest nr QG 50 G- 08F- 0604, producent Quantum Medical, rok produkcji 2008 oraz przeszkoli personel; wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach