Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w pałacu zabytkowym w Gaworzycach na działalność Domu Kultury Jowisz

Dom Kultury "Jowisz" ogłasza przetarg

  • Adres: 59-180 Gaworzyce, ul. Główna 1b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8316-100 , fax. 0-76 8316-286
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury "Jowisz"
    ul. Główna 1b 1b
    59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8316-100, fax. 0-76 8316-286
    REGON: 00089767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaworzyce.com.pl/jowisz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy gaworzyce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w pałacu zabytkowym w Gaworzycach na działalność Domu Kultury Jowisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń w pałacu zabytkowym w Gaworzycach na działalność Domu Kultury Jowisz. 2. Opis ogólny: Budynek znajduje się w dobrym stanie technicznym konstrukcyjnym. Przystosowanie pomieszczeń na działalność Domu Kultury jest integralną częścią remontu kapitalnego zabytkowego Pałacu w Gaworzycach. Zakres zamówienia obejmuje przystosowanie części pomieszczeń parteru i piwnic w skrzydle zachodnim. W pomieszczeniach tych należy wykonać niewielkie częściowe wyburzenia ścian działowych i praktycznie roboty wykończeniowe i instalacyjne oraz ścianki działowe pomieszczeń sanitarnych i zaplecza. W pomieszczeniach piwnicznych należy obniżyć posadzkę o około 30 cm zachowując rynsztoki ceglane pod posadzką. Tynki wewnętrzne piwnic - systemowe renowacyjne, tynki parteru - systemowe wapienne gładzone szpachlą czysto wapienną. Stosować wyłącznie farby mineralne wysoko paroprzepuszczalne. Wykonać sztukaterie sufitowe wg zachowanych wzorów. Po wykonaniu prac remontowych i wykończeniowych pomieszczenia mogą być przeznaczone na działalność Domu Kultury. Zaprojektowano przyłącze wodociągowe do budynku Domu Kultury JOWISZ. Zasilanie budynku w wodę odbywać się będzie z wodociągu o średnicy 110mm z rur PE zlokalizowanego w ul. Dworcowej na dz. Nr 1015/1. Przyłącza wykonać z rur PE100 PEHD i łączyć z rurociągiem głównym przy pomocy nawiertki i zasuwy odcinającej Dn40 HAWLE , AVK, z wyprowadzeniem przedłużacza trzpienia w obudowie teleskopowej do poziomu terenu i zamontowaniem skrzynki ulicznej do zasuw 190x 270mm. Projektuje się studnię wodomierzową z kręgów betonowych o średnicy 1500 z włazem żeliwnym o średnicy 600 mm kl. B 125. Studzienka posiadać powinna stopnie złazowe zamocowane mijankowo w dwóch rzędach w odległości pionowej 250 mm oraz odległości poziomej, w osi stopni 272 mm . Zaprojektowano kanał sanitarny z rur PVC-u ? 200 x 5,9 mm o jednorodnej strukturze przekroju ,klasy S łączonych na uszczelki. Na trasie kanału sanitarnego projektuje się prefabrykowane studnie rewizyjne z PE ? 1,0 m. W projekcie zastosowano studzienki kanalizacyjne z elementów prefabrykowanych PE WAVIN TEGRA o średnicy wewnętrznej 1,0 m. 3. Zakres projektowanych robót: Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany: Remont Pałacu w Gaworzycach - pomieszczenia Domu Kultury JOWISZ w Gaworzycach, wraz z instalacjami wewnętrznymi: centralnego ogrzewania, wody, kanalizacji, instalacji elektrycznej, wentylacji mechanicznej oraz przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej. 4. Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 5. Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. 6. Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny, obowiązkowe zapoznanie się ze stanem technicznym obiektu oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt. 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy: a) Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie realizacji zadania min. w wysokości ceny oferty. 2.2. Potencjał kadrowy: a) Wykonawca winien wskazać osobę do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, być wpisany na listę członków PIIB oraz wykazać przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych potwierdzoną przez Konserwatora lub posiadać pozytywną opinię Konserwatora do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych). b) Wykonawca winien skierować do realizacji zadania co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki (lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków) oraz przebytą po ukończeniu powyższych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych). c) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności : - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacji sanitarnych - instalacji urządzeń elektrycznych, d) Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę winien łącznie spełniać ww. kryteria. 2.3. Doświadczenie 2.3.1. Wykonawca winien wykazać się w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizacją co najmniej 2 zamówień odpowiadającego rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniem prac konserwatorskich lub restauratorskich o wartości min. 500 tyś. zł. w tym m.in. elementy sztukaterii i/lub parkiety taflowe w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Powyższe doświadczenie oferenta winno być udokumentowane referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie prac. 2.3.2.Wykonawcy składający wspólną ofertę winni wykazać się łącznie realizacją zadań j.w. 2.4. Ubezpieczenie: a) Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 tys. zł. 3. Wymagane warunki gwarancji Wykonawca winien udzielić 60 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w kryteriach. 4.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt. 1, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z oferta, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa c) Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe wykonanie tych zamówień (referencjami). d) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia według Załącznika nr 6 do SIWZ. f) Dokumenty rejestracyjne podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaworzyce.com.pl/jowisz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach