Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2013-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń szkolnych na cele punktu przedszkolnego w Zespole Szkół w Bobrowie - gimnazjum. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia: - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - sala, sanitariat dla dzieci - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - pod projektowane ścianki - ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych grubości 12 cm - 11,460 m2 - ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych grubości 12 cm - 36,005 m2 - montaż drzwi wewnętrznych drewnianych z obróbką obsadzenia - 6,00 m2 - skrzydła drzwiowe wew. wg wzoru i materiału stolarki istniejącej w szkole- 1,845 m2 - montaż drzwi wejściowych z PCV - 4,140 m2 - wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wewnętrznych drewnianych 2 szt. - 3,690m2 - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie - 112,085 m2 - uzupełnienie posadzki o powierzchni do 5 m2 w jednym miejscu na zaprawie cementowej z płytek terakotowych - miejsca po rozbiórkach i nowych zamurowaniach - 2,858 m2 - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku - 112,086 m2 - okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach układanych we wzory na zaprawie klejowej grubowarstwowej; płytki o wymiarach jak istniejące w sanitariacie - 74,400 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 311,580 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 311,80 m2 - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30x30 cm układane na klej metodą kombinowaną pow. do 10,0 m2. Układanie w karo - 11,0 m2 - posadzki z wykładzin technicznych REKORD 43 GAMRAT z wywinięciem na ściany 10 cm - 64,0 m2 - sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o dług. 60 cm - lecz wymiana kasetonów- 111,0 m2 - blat kuchenny drewniany do rozpakowania i porcjowania posiłków szerokości 80 cm i długości około 300 cm zamocowany - 1 kpl. - demontaż separatora - analogia kpl - 1 kpl - przerobienie instalacji, udrożnienie i podłączenie - 1 kpl - umywalki pojedyncze porcelanowe z szafką - umywalka dla dzieci o wysokości do 58 cm - 2 kpl. - baterie umywalkowe lub zmywakowe stojace - 2 szt. - montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany (kompakt) - 2 kpl. - umywalki pojedyncze porcelanowe z szafką - 1 kpl. - umywalki pojedyncze porcelanowe z szafką - pomieszczenie socjalne - 1 kpl. - baterie umywalkowe - 2 szt. - wyparzarka gastronomiczna do naczyń z obudowy wykonanej ze stali nierdzewnej, dwuwarstwowo izolowana obudowa, zbiornik tłoczony, wyposażona w automatyczne płukanie gorącą wodą spełniająca warunki HACCP, urządzenie wyposażone w pomocniczą pompę płuczącą - 1 szt. - dostosowanie instalacji elektrycznej do pomieszczenia, zamontowanie lamp świetlnych w ilości 2 szt w sali dla dzieci oraz w sanitariacie 1 szt., zamontowanie gniazda wraz z podłączeniem do urządzenia wyparzarki - 1 kpl - grzejniki stalowe dwupłytowe GP-4 o dług. 1800 mm - 2 kpl. 2) Całość inwestycji opisana dokumentacją projektowo - kosztorysową opracowaną przez Usługi Inwestycyjne Nadzory i Budowlane Kosztorysowanie inż. Sławomir Mańka, Gorczenica 98C, 87-300 Brodnica oraz zatwierdzona pozwoleniem na budowę Starosty Brodnickiego z dnia 22 listopada 2012r. nr WB.6740.1.63.2013 3) Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt 3.2. W ramach zaoferowanej ceny do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przejęcie od Zamawiającego placu budowy i jego organizacja: a) zamawiający udostępni teren budowy od dnia 17 czerwca 2013r. w zakresie niezbędnym do wykonania robót. Dojazd do placu budowy z istniejących dróg. Roboty należy prowadzić w sposób , aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia istniejących dróg; b) przed przystąpieniem do realizacji zadania kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz umieści na terenie budowy tablicę informacyjną; c) urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie (ogrodzenie prowizoryczne), wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych; d) Zaopatrzenie placu budowy w energię elektryczną - na warunkach ustalonych w protokole przekazania placu budowy; e) Zaopatrzenie w wodę dla potrzeb technologicznych i socjalnych - na warunkach ustalonych w protokole przekazania placu budowy; f) Urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. (Dz. U. Nr 47), wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych; g) Po zrealizowaniu zakresu robót, wykonawca zlikwiduje urządzenia placu budowy i doprowadzi teren placu budowy do stanu pierwotnego; 2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 3) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 4) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 5) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 6) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 7) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów i dokumentów niezbędnych przy odbiorze i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu; 8) kompleksowa obsługa geodezyjna (wytyczenie obiektu i inwentaryzacja powykonawcza) 9) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 10) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż; 11) wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane; 12) wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy; 13) kierownik budowy i kierownicy robót zobowiązani są do prowadzenia dziennika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27