Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22 w Świebodzinie na potrzeby OPS. 2. W ramach ww. zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie ościeżnic drzwiowych i podokienników, rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych i wykładziny ściennej z płytek, rozbiórka posadzek z wykładzin, skucie tynków wewnętrznych ścian i stropów, rozbiórka konstrukcji z cegły, przebicia w ścianach z cegły), - roboty konstrukcyjne (podstemplowanie nadproży, wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł, uzupełnienie ścian betonem, wykonanie na budowie i montaż konstrukcji stalowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych, wewnętrznych, zamurowanie wtórnych otworów drzwiowych wewnętrznych), - roboty związane z wykonaniem ścianek działowych: murowanych, z płyt gk, sanitarnych, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i sufitów (gruntowanie podłoża, tynki cementowo-wapienne, gładzie gipsowe, malowanie powierzchni, montaż sufitów podwieszanych z włókien mineralnych z rastrami), - wykonanie posadzek ( z płytek, z wykładzin z tworzyw sztucznych), - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (drzwi płytowe, pełne jednoskrzydłowe, drzwi przeciwpożarowe szklane ), - renowacja historycznej stolarki drzwiowej wewnętrznej pomiędzy wiatrołapem nr 1, a pomieszczeniem nr 2 oraz w wiatrołapie nr 15, - naprawa i remont stolarki drzwiowej zewnętrznej od ul. 1.Maja, - wyposażenie (montaż platformy przyschodowej), - domurowanie komina, - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń i armatury sanitarnej, - wykonanie przebudowy i zasilania oraz montaż rozdzielni R1, - wykonanie instalacji oświetlenia (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne), - instalacja połączeń wyrównawczych - wykonanie instalacji teleinformatycznej, - UPS trójfazowy o mocy 15 kVA/15kW, - wykonanie instalacji telefonicznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ oraz w dokumentach określonych w pkt 3. 5. W załączniku nr 1b do SIWZ zamieszczone zostały przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż w/w przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy – w celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z Dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Adaptacja pomieszczeń przy ul. 1-go Maja 22”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIAŁU XI. SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIAŁU XII. SIWZ. 4) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach