Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na salę szkoleniową - I/Kraków Łagiewniki

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-080 Kraków, ul. Pędzichów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 424 61 27, 4246500 , fax. 12 424 61 47, 6345719
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
    ul. Pędzichów 27
    31-080 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 424 61 27, 4246500, fax. 12 424 61 47, 6345719
    REGON: 17756003950000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na salę szkoleniową - I/Kraków Łagiewniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń na salę szkoleniową - I/Kraków Łagiewniki”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części i obejmuje: 1) Część I: Wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń 53 i 55 do potrzeb sali szkoleniowej; 2) Część II: Zakup, dostawa i montaż mebli oraz sprzętu audiowizualnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I zamówienia Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ; b) kosztorys ofertowy zawierający kalkulację cen oraz wykaz materiałów - sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ; c) próbki tkanin użytych do wykończenia mebla - o wymiarach ok 10x10 cm (dotyczy krzeseł); d) próbki wykończenia płyt meblowych (okleiny) – o wymiarach ok 15x15 cm (dotyczy mebli); e) karty katalogowe zaoferowanych urządzeń do systemu audiowizualnego – kopia za zgodność; f) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji; h) pisemne zobowiązanie innego(-ych) podmiotu(-ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach