Przetargi.pl
Wymiana vitrolitu oraz okien na nową stolarkę okienną w budynkach B-3, B-2, D8/9 należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zlokalizowanych na terenie nieruchomości Business Park Nad Drwiną w Krakowie wraz z wymianą drzwi i bram w budynkach B-2 oraz D-2

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, Kordylewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 176 600 , fax. 126 176 666
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    Kordylewskiego 11
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 176 600, fax. 126 176 666
    REGON: 35023901700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.marr.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana vitrolitu oraz okien na nową stolarkę okienną w budynkach B-3, B-2, D8/9 należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zlokalizowanych na terenie nieruchomości Business Park Nad Drwiną w Krakowie wraz z wymianą drzwi i bram w budynkach B-2 oraz D-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien stalowych wraz z vitrolitem na nową stolarkę okienną PCV, wymianie 3 bram skrzydłowych bez napędu oraz 1 bramy segmentowej z napędem elektrycznym w budynkach MARR o nazwie B-3, D8/9, B-2 oraz D-2 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Business Park Nad Drwiną w Krakowie położonej przy ul. Nad Drwiną 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Zamówienie dzieli się na następujące etapy: a) etap I obejmuje demontaż oraz montaż nowej stolarki okiennej (bez obróbki tynkarskiej/blacharskiej) w budynku B-3; b) etap II obejmuje demontaż okien oraz montaż nowej stolarki okiennej (bez obróbki tynkarskiej/blacharskiej) w budynku B-2; c) etap III obejmuje demontaż okien oraz montaż nowej stolarki okiennej (bez obróbki tynkarskiej/blacharskiej) w budynku D 8/9, a także demontaż i montaż nowych drzwi i bram (bez obróbki tynkarskiej/blacharskiej) w budynku B-2 i D-2; Etap I, etap II lub etap III zostanie uznany za wykonany jeżeli w sporządzonym Protokole odbioru częściowego zostanie potwierdzone należyte wykonanie odpowiednio etapu I, etapu II lub etapu III zamówienia. d) etap IV obejmuje pozostały zakres zamówienia. Etap IV zostanie uznany za wykonany jeżeli w sporządzonym Protokole odbioru końcowego zostanie potwierdzone należyte wykonanie całości prac objętych zamówieniem. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia etapami, Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych po wykonaniu części określonych w § 2 ust. 2 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2.Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Pracownika wykonującego montaż okien 2) Pracownika demontującego obecne szklenie 2.1.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 2.1.2 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności. 2.1.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Wszystkie określenia materiałów i urządzeń, które opisane zostały poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy czytać wraz z wyrazami „lub równoważny”. Dopuszcza się więc, stosowanie innych niż wskazane za pomocą nazw i symboli producenta materiałów i urządzeń pod warunkiem, że będą one charakteryzowały się równoważnymi, czyli nie gorszymi, parametrami technicznymi istotnymi z punktu widzenia zastosowania tych materiałów lub urządzeń (np. wymiary, wytrzymałość, twardość, wydajność, moc, pobór energii itp.) a do obowiązku wykonawcy należy wykazanie równoważności tych parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44220000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, informacja o przynależności do grupy kapitałowej lub braku takiej przynależności, pełnomocnictw (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach