Przetargi.pl
Adaptacja istniejącego nieużytkowanego budynku zlokalizowanego przy ul. Hallera w Chełmży na Szkołę Muzyczną z salą koncertową

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja istniejącego nieużytkowanego budynku zlokalizowanego przy ul. Hallera w Chełmży na Szkołę Muzyczną z salą koncertową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót inwestycyjno-remontowych Ze względu na złożoność wykonania inwestycji polegającej na adaptacji istniejących budynków na potrzeby Szkoły Muzycznej w Chełmży jej realizację, podzielono na dwa etapy realizacyjne umożliwiające częściowe funkcjonowanie Szkoły Muzycznej w jej podstawowym charakterze. Etap I - przedmiot niniejszego opisu w swoim zakresie będzie obejmował rozbiórkę elementów, remont i adaptację istniejących pomieszczeń w budynku piętrowym zgodnie z projektem budowlanym na potrzeby Szkoły Muzycznej w Chełmży oraz wykonanie prac polegających na wykonaniu niezbędnej infrastruktury umożliwiającej użytkowanie obiektu (wykonanie kotłowni zasilanej gazem ziemnym w budynku parterowym i wyposażenie jej w niezbędne urządzenia, zasilenie budynku modernizowanego piętrowego w ciepło i ciepłą wodę, zimną wodę oraz energię elektryczną (wykonanie wewnętrznej linii zasilającej), wykonanie instalacji teletechnicznej, a także wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych i wody deszczowej.) Opis budynku modernizowanego Budynek w zakresie podstawowych elementów konstrukcyjnych wykonany został zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z ówcześnie obowiązującymi przepisami (budynki z początku XX wieku). W remontowanym w etapie I budynku piętrowym - przy ul. Hallera - przeprowadzona została modernizacja, która prowadziła do wymiany stropów na prefabrykowane żelbetowe typ DZ oraz zmiany dachu z dwuspadowego na stropodach płaski niewentylowany. Budynek nie posiada izolacji cieplnej. Stan budynku ocenia się na dobry - występują miejscowe zawilgocenia spowodowane brakiem ww. izolacji cieplnej oraz zaprzestaniem robót konserwacyjnych - brak okresowych kontroli stanu technicznego budynku. Dodatkowo budynek od dłuższego czasu pełni jedynie funkcję magazynową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 19 500 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach