Przetargi.pl
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul.Legionów 70/76 dla organizowanego ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego systemu powiadamiania ratunkowego woj.kujawsko-pomorskiego

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i przebudowa pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul.Legionów 70/76 dla organizowanego ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego systemu powiadamiania ratunkowego woj.kujawsko-pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z adaptacją i przebudową pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul.Legionów 70/76 w celu zapewnienia niezbędnych warunków organizacyjno-technicznych do zorganizowania i docelowego uruchomienia ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego będącego elementem budowanego Systemu Powiadomienia Ratunkowego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Przedmiotowa adaptacja i przebudowa będzie przeprowadzona w budynku 2-kondygnacyjnym zrealizowanym w technologii tradycyjnej a częściowo w systemie szkieletowo-płytowym TBT . Prace będą wykonywane w części budynku o powierzchni ok. 1100 m2 na poziomie piwnic, parteru i piętra. 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót budowlanych: a) branża architektura i konstrukcja: Adaptacja i przebudowa pomieszczeń biurowych, technologicznych, magazynowych, socjalnych (szatnie, łazienki i wc), korytarzy i schodów dla organizowanego ośrodka dyspozytorsko-operatorskiego i Toruńskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Główny zakres robót budowlanych obejmuje: częściowe wyburzenie odcinków ścian konstrukcyjnych i zewnętrznych z wykonaniem odpowiednich nadproży stalowych, wyburzenie istniejących schodów, wykonanie części stropu nad poziomem piwnicy i parteru, wyburzenie części ścianek działowych oraz wykonanie nowych ścianek, wykonanie otworów wejściowych do pomieszczeń i przebić, wykucie otworów okiennych i wentylacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie podłogi technologicznej, skucie istniejących płytek i położenie nowych, wykonanie nowych podłóg, wykonanie tynków wewnętrznych, demontaż i montaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym, roboty wykończeniowe wewnętrzne posadzek, podłóg, ścian i sufitów. b) branża sanitarna: Główny zakres robót budowlanych obejmuje: częściowy demontaż funkcjonującej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, częściowy demontaż wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyłączem, demontaż instalacji gazowej, demontaż istniejącej wentylacji mechanicznej nawiewnej, wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. c) branża elektryczna: Główny zakres robót budowlanych obejmuje: wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w zakresie: instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych ogólnych, instalacja gniazd wtykowych dedykowanych dla urządzeń komputerowych, instalacja oświetlenia, instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru SAP, instalacja logiczna komputerowa, rozbudowa instalacji telewizyjnej, instalacja kontroli dostępu. Budowa i modernizacja rozdzielnic, budowa układów SZR i Bypass, przeniesienie istniejących tablic i układów SZR oraz Bypass do nowego pomieszczenia technologicznego, budowa szaf serwerowo-dystrybucyjnych, przebudowa szafy światłowodowej i instalacji światłowodowej, przebudowa istniejących tablic rozdzielnic, przeniesienie istniejących awaryjnych zasilaczy UPS do nowego pomieszczenia technologicznego. UWAGA: : Przedmiot zamówienia nie obejmuje znajdującej się w dokumentacji projektowej części dotyczącej dostawy, montażu i uruchomienia agregatu prądotwórczego wyposażonego w zewnętrzny układ SZR oraz dwóch awaryjnych zasilaczy UPS z układem Bypass; dostawy 10 sztuk szaf serwerowo-dystrybucyjnych do pomieszczeń serwerowych. Zakres ten będzie realizowany przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu o zamówienie publiczne. 1.4 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (opracowanie wykonane przez firmę: Zespoły Inżynierskie HANIRO - Roman Pietrzak z siedzibą w Toruniu przy ul.M.Skłodowskiej-Curie 41) na podstawie następujących dokumentów: a) projekty budowlano wykonawcze pn. Modernizacja obiektu Urzędu Miasta Torunia przy ul.Legionów 70/76 w celu zapewnienia warunków organizacyjno-technicznych do zorganizowania i docelowego uruchomienia Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Toruniu branża: architektura i konstrukcja, elektryczna, sanitarna; b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; c) przedmiary robót. Wyżej wymienione dokumenty projektowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 1.5 Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi podstawy wyceny. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest również do sprawdzenia przedmiotowych przedmiarów robót z projektami budowlano wykonawczymi oraz do przeprowadzenie wizji lokalnej. 1.7 Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przy wykonywaniu prac wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody na koszt Zamawiającego. 1.8 Gwarancja: Termin gwarancji wynosi 4 lata (na urządzenia wbudowane przez Wykonawcę - termin Gwarancji wynosi zgodnie z okresem gwarancji producenta, jednak nie krócej niż 2 lata) i liczy się zarówno dla robót budowlanych jak i dla urządzeń wbudowanych przez Wykonawcę - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 § 11 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące Wadium. Wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją : Wadium - przetarg nieograniczony - /2011- Adaptacja i przebudowa pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul.Legionów 70/76 dla organizowanego ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego systemu powiadamiania ratunkowego woj.kujawsko-pomorskiego. za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych,, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 6 lit. a-e należy: -kserokopię załączyć trwale do oferty -oryginał załączyć do oferty w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach