Przetargi.pl
Adaptacja i modernizacja hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Ul. Narutowicza 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0523185508 , fax. 0523152693
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    Ul. Narutowicza 1 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0523185508, fax. 0523152693
    REGON: 09317833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.mogilno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i modernizacja hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Adaptacja i modernizacja hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie. 1.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie. Budynek hali jest zlokalizowany w Mogilnie przy ul. Rynek 8 na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 386. Zakres planowanej inwestycji obejmuje utworzenie budynku dwupoziomowego poprzez wykonanie stropu gęstożebrowego wraz z warstwami posadzki nad parterem. Na parterze pomieszczenie biblioteczne, wypożyczalnia, księgozbiór, na piętrze pomieszczenia biurowe oraz sala konferencyjna, czytelnia, Oddział dla Dzieci. W ramach robót budowlanych przewidziano m. in.: a) zagospodarowanie terenu: - demontaż i ponowny montaż kostki betonowej na podbudowie piaskowo-cementowej, - prace fundamentowe - element wejściowy (ramy żelbetowe), - wykonanie elementu wejściowego (ramy żelbetowe), - wymianę płytek ceramicznych zewnętrznych na tarasie i schodach zewnętrznych od strony jeziora wraz z koniecznymi izolacjami, - wymianę balustrad na tarasie od strony jeziora, - wykonanie schodów zewnętrznych terenowych betonowych na gruncie wraz z murem oporowym z bloczków betonowych z poziomu piwnicy do poziomu terenu, - wykonanie schodów zewnętrznych stalowych z poziomu piętra do poziomu terenu, - wymianę ogrodzenia obiektu z siatki, - zieleń ozdobną, b) prace zewnętrzne związane z budynkiem: - malowanie elewacji budynku wraz z ewentualnymi uzupełnieniami tynku i ocieplenia, - wykonanie tynku cokołowego, - montaż paneli aluminiowych na ścianie budynku oraz na elemencie wejściowym, - wymianę/montaż parapetów zewnętrznych, wymianę/uzupełnienie obróbek blacharskich - zużytych, wykonanie 3 napisów BIBLIOTEKA oraz 2 sztuk logo biblioteki, - montaż żaluzji fasadowych na elewacji od strony jeziora, wykonanie elementów dekoracyjnych ze styropianu na elewacji od strony jeziora, - wymianę pokrycia dachu na papę NRO RE15, - wymianę elementów odwodnienia dachu - rynny i rury spustowe, - wykonanie tynku i malowania na ścianie zewnętrznej oporowej schodów terenowych, c) prace wewnątrz budynku: prace rozbiórkowe: - podłogi i posadzki parteru i piętra budynku, - trybuny żelbetowe wraz z ławkami, - balustrady trybun, - ścianki działowe, - wykucie/powiększenie otworów w ścianach zewnętrznych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż urządzeń grzewczych wraz z widocznymi instalacjami, - demontaż oświetlenia i urządzeń elektrycznych, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż elementów instalacji wentylacyjnej, - piaskowanie konstrukcji stalowej dachu, - demontaż elementów stalowych zabezpieczających okna itp., - demontaż urządzeń sportowych, - demontaż balustrad wewnętrznych d) oraz - wykonanie posadzki i podłogi na parterze budynku, - wykonanie okładzin podłogowych w piwnicy budynku, - wykonanie fundamentów pod słupy, ściany i szyb windy, - wykonanie słupów i podciągów na poziomie parteru, - wykonanie ścian konstrukcyjnych, ścianek działowych murowanych, ścian szybu windy, - montaż windy (2 kondygnacje), - wykonanie zamurowań istniejących otworów wraz z ociepleniem w przypadku ścian zewnętrznych, - wykonanie stropu gęstożebrowego wraz z warstwami posadzki stropu nad parterem, - wykonanie klatki schodowej wewnętrznej żelbetowej, - wykonanie stropu na legarach w części kondygnacji piętra, - wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach sanitarnych oraz na całej kondygnacji piętra np. OWA, - montaż nadproży stalowych i typowych strunobetonowych, - wykonanie tynków wewnętrznych w miejscach tego wymagających (projektowane słupy i ściany, ubytki w istniejących elementach), - malowanie całego obiektu wewnątrz - ściany i sufity, - okładziny z płytek ceramicznych - ściennych i podłogowych, - wymiana oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej PCV oraz aluminium w tym fasad - w tym przeszklenia wewnętrzne EI30, - wykonanie parapetów wewnętrznych, - malowanie konstrukcji dachu farbami do odporności ogniowej R15, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz oświetleniowej wraz z urządzeniami, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi, - wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej, - montaż/wymiana hydrantów DN25, - wykonanie instalacji CO z istniejącej kotłowni gazowej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, - instalacja telefonu, Internetu, - instalacja alarmowa, - pomieszczenia aneksu kuchennego, - wymiana balustrad wewnętrznych. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ): Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 11 - Przedmiar robót, Załącznik nr 12 - Dokumentacja projektowa. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę. 1.3. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna w terenie. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, umożliwienia dostępu do przyległych nieruchomości ich właścicielom i użytkownikom oraz bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 1.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 1.7. Zamówienie realizowane będzie z dofinansowania ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura bibliotek 2016-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.Wadium 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 39 900,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następującej formie: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi zachowywać ważność przez okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.2. Wadium wnoszone w: a) pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Gniezno O/Mogilno 29 90650006 0060 0600 3971 0001. Suma wadium winna znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 26 lipca 2016 r. do godz. 12:00. Przelew bankowy winien zawierać konto Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium oraz nazwę przedmiotu zamówienia. b) w pozostałych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie, ul. Narutowicza 1 do dnia 26 lipca 2016 r. do godz. 12:00, a kopię dołączyć do oferty. c) gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, powinna spełniać co najmniej następujące wymogi: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Miejską Bibliotekę Publiczną w Mogilnie, - określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną w SIWZ), - określać termin ważności gwarancji (wynikający z SIWZ), - określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją (wynikającą z SIWZ), - zawierać zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty. 8.3. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. 8.4. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub spółka osobowa, wówczas w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej, dokumenty te winny wskazywać nazwę wszystkich Wykonawców, wskazanie gwaranta, wskazanie jego siedziby oraz wszystkich warunków określonych w punkcie 8.2. SIWZ. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), w treści gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wniesienie wadium w takim przypadku tylko przez jednego z wykonawców będzie podstawą do wykluczenia wykonawców z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi (GR)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.mogilno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach