Przetargi.pl
Adaptacja i dostosowanie istniejących pomieszczeń w budynku warsztatów szkolnych na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół-Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i dostosowanie istniejących pomieszczeń w budynku warsztatów szkolnych na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół-Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół -Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w miejscowości Gronowo, działka nr 67/34, znajdującej się w granicach administracyjnych gminy Lubicz, w powiecie toruńskim województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacji elektrycznych, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do siwz. UWAGA: Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia adaptowanych pomieszczeń , które są wymienione w projekcie budowlanym (tabele pn. Zadanie 1 Specyfikacja techniczna wyposażenia Pracowni Multimedialnej, Zadanie 2 - Specyfikacja techniczna wyposażenia Pracowni Eksploatacji Pojazdów Rolniczych i Zadanie 3 - Specyfikacja techniczna wyposażenia Pracowni Diagnostyki, Obsługi i kontroli Maszyn Rolniczych za wyjątkiem dostawy i montażu wyciągu miejscowego spalin, o którym mowa w poz. 21 tabeli pn. Zadanie 3 - Specyfikacja techniczna wyposażenia Pracowni Diagnostyki, Obsługi i kontroli Maszyn Rolniczych i który wchodzi w zakres niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości. Wykonawca wykona wszelkie prace towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Zastosowane w toku wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia (wyroby budowlane) muszą spełniać wymogi wynikające z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r,. Prawo budowlane oraz być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stasowania w budownictwie. Użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia znaki towarowe, nazwy własne lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako materiał lub urządzenia konieczne do użycia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych oraz standardów jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Toruniu Bank: Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach