Przetargi.pl
Adaptacja części remizy OSP w Chmielowie na potrzeby Wiejskiego Centrum Kultury

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8462671 , fax. 015 8465137
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 8462671, fax. 015 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części remizy OSP w Chmielowie na potrzeby Wiejskiego Centrum Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja remizy OSP na potrzeby Wiejskiego Centrum Kultury w Chmielowie według poniższego zakresu. a) Wymiana okien i drzwi b) Remont sali widowiskowej c) Remont sanitariatów d) Remont pomieszczeń kuchennych e) Przebudowa kotłowani gazowej f) Instalacja gazowa g) Instalacja wodno-kanalizacyjna h) Instalacja elektryczna-sala widowiskowa, kotłownia i) Instalacja c.o. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł(słownie piętnaście tys. złotych) do dnia 14 września 2009r do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr rach:82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - doku-ment wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) do dnia 14 września 2009r. godz. 11;00. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i for-mie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nie-uzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego.. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upraw-nień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Do przetargu mogą przystąpić ci wykonawcy, którzy otrzymają Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia od Zamawiającego lub pobiorą ja ze strony zamawiającego Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 3.Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. 4.Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę (lub osoby).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) potwierdzenia występowania w obrocie prawnym ( wypis z rejestru handlowego, zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. b)Wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie objętym zamówieniem publicznym z okresu pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, odpo-wiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 5 SIWZ). c)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. d)Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. e)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca f)Kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej lub uproszczonej opracowany na podstawie przedmiarów w rozbiciu na część OSP i część WCK. g)Kopie wpłaty wadium h)Harmonogram realizacji zadania z rozbiciem na cześć OSP i WCK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach