Gminny Ośrodek Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Jarocinie ogłasza przetarg
- Adres: 37-405 Jarocin,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-15 8713147 , fax. 0-15 8713138
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Jarocinie
37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
tel. 0-15 8713147, fax. 0-15 8713138
REGON: 83020033400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boisk sportowych, placów zabaw oraz zagospodarowanie terenów zieleni w miejscowości Szyperki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych, placów zabaw oraz zagospodarowanie terenów zieleni w miejscowości Szyperki Zakres zamówienia: 1. Boiska i plac zabaw 1) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. do 15 cm - 12 760,00 m2 2) Profilowanie i zagęszczanie podłożą - 12 760,00 m2 3) Wykonanie nawierzchni trawiastej siewem - 3 375,00 m2 4) Wyznaczenie boiska do piłki nożnej - 456,00 mb 5) Dostawa i montaż ławek - 20 szt 6) Dostawa i montaż bramek do piłki nożnej - 2,0 szt 7) Koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników gł. 20cm- 395,00 m2 8) Warstwy odsączające gr. 15 cm - 395 m2 9) Krawężniki 15x30 cm - 168,00 m 10) Podbudowa z żużla wielkopiecowego, warstwa dolna gr. 15 cm - 395 m2 11) nawierzchnia żużla paleniskowego warstwa górna 12 cm - 395,00 m2 12) Obrzeża betonowe 30x8 cm - 80,00 m 13) Warstwy odsączające gr. 15cm - 364,00 m2 14) Podbudowa pod nawierzchnię tartanową boiska - betonowa B15 gr. 12cm - 364,00 m2 15) Nawierzchnia boiska typu TARTAN gr. 13mm lub odpowiednik - zgodnie z projektem - 364,00m2 16) Wyznaczenie i malowanie lini boisk - 223,00 mb 17) Dostawa i montaż wyposażenia boiska - siatkówki, koszykówki 18) Rozścielenie ziemi z odkładu gr. 15 cm - 1 293,90 m 19) Ręczne plantowanie pow. gruntu - 8 630,00 m2 20) Sadzenie drzew i krzewów - 60 szt 21) Wykonanie trawników 0,863 ha 22) Ławki parkowe 12,00 szt 23) Urządzenie placu zabaw 2.Zagospodarowanie terenów zielonych przy stawie Dolina 1) Chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm ( szara 80%, kolorowa 20%) 2) Obrzeża betonowe 20x6cm - 646,3 m 3) Nawierzchnia chodników z kamienia tłuczonego warstwa o gr. 10cm - 248,70 m2 4) Pomost nad stawem 5) Wiata grillowa 6) Wiata do tańca 7) Altanka z magazynkiem 8) Ławostoły zadaszone 9) Plac kamienny na ognisko 10) Kabiny WC kotwione - 2 szt 11) Kosze na śmiecie - 6 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 29.11.2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżń.zm). Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1.winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem (roboty ) i wartością (minimum 300 000 zł ), co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu, 3.posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. ogólnobudowlaną 4.dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami - tj. co najmniej: - koparka, - zagęszczarka wibracyjna , - samochód ciężarowy , - walec 5.posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł, 6.winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 2.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w latach 2017 - 2019 w Leżajsku
Dodano: 2016-04-21 - Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2015-2016 r.
Dodano: 2015-01-21 - Remont i wyposażenie obiektów sportowo - rekreacyjnych i kulturalnych we wsi Wolina i Nowa Wieś - naprawa nawierzchni boisk sportowych
Dodano: 2014-08-28 - Przebudowa Zespołu Pałacowo - Parkowego w Oleszycach - Etap I
Dodano: 2014-06-03 - ZP.271.2.2014 Zagospodarowanie terenów Gminnych Płazów, Wola Wielka, Narol Wieś, Ruda Różaniecka
Dodano: 2014-03-21 - Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2014 r
Dodano: 2014-01-31 - Zagospodarowanie oraz przebudowa terenu zalewu w Nowej Dębie
Dodano: 2013-03-19 - ZP.271.2.2013 Zagospodarowanie terenów Gminnych Płazów, Wola Wielka, Narol Wieś, Ruda Różaniecka
Dodano: 2013-02-04 - Urządzenie terenu zielonego ogólnodostępnego przy Placu Farnym
Dodano: 2012-04-13 - Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2012 r.
Dodano: 2012-02-13