Przetargi.pl
Zagospodarowanie oraz przebudowa terenu zalewu w Nowej Dębie

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8462671 , fax. 015 8465137
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 8462671, fax. 015 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie oraz przebudowa terenu zalewu w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie oraz przebudowa terenu zalewu w Nowej Dębie 2.Zakres robót: Etap I obejmuje działki o nr ewid. 15_1, 15_2, 16_2, 22_2, 32_6, 32_7, 32_23, 32_25, 33_5, 52, 53, 54, 55 obręb Nowa Dęba z następującym zakresem rzeczowym: bieżnie rekreacyjne z kruszywa mineralnego typu Plazadur i asfaltu ; utwardzenie terenu pod stacje ćwiczeń - nawierzchnia z kruszywa mineralnego typu Plazadur, wyposażenie stacji ćwiczeń - palisady, roślinność, elementy małej architektury ; strefa sportu - bieżnie rekreacyjne Ścieżka zdrowia, nawierzchnia piaszczysta , wyposażenie w elementy do ćwiczeń, boisko do siatkówki plażowej; miejsca widokowe - nawierzchnia Plazadur, wyposażenie - palisady, roślinność, elementy małej architektury; pomosty - pomost rekreacyjny - pływający jako molo , pomost do cumowania łódek; pozostałe prace - prace rozbiórkowe , prace ziemne, plantowanie terenu, ręczne karczowanie drzew, sadzenie drzew i krzewów, humusowanie z obsianiem trawy. etap II obejmuje działki o nr ewid. 53, 54, 32_25 obręb Nowa Dęba z następującym zakre-sem rzeczowym: bieżnie rekreacyjne z asfaltu ; bieżnie rekreacyjne z kruszywa Plazadur ; ręczne karczowanie drzew na terenie bieżni rekreacyjnych ; tarasy wielofunkcyjne - 3 szt. typowa wiata Arizona 3 posadowiona na istniejacych fundamentach do adaptacji z wyposażeniem; placyk piknikowy z ogniskiem - wiata ogniskowa + elementy małej architektury : palenisko, drewutnia, stół betonowy, ławki betonowe Rogal, kosz betonowo-drewniany Pingwin, kosz drewniany Palermo, sadzenie drzew i krzewów ; ścieżki dydaktyczne : placyk centralny + 2 stacje dydaktyczne - dostawa i montaż elementów wyposażenia (ławki, kosze, tablice informacyjne) , sadzenie drzew i krzewów; bieżnia rekreacyjna; pozostałe prace - prace rozbiórkowe , prace ziemne, plantowanie terenu, ręczne karczowanie drzew, sadzenie drzew i krzewów, humusowanie z obsianiem trawy. 3.Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji. 4.Wbudowane materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w sto-sunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę tech-niczną. 5.Materiał rozbiórkowy np. ławki, kosze na śmieci, istniejące wyposażenie placu zabaw itp - po rozbiciu i oczyszczeniu elementu z resztek np. betonu - wymaga protokólarnego prze-kazania Zamawiającemu. 6.Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni betonowych, drewno z wycinki itp. stanowią własność Zamawiającego i zostaną przetransportowane na koszt własny przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km. 7.Wycinka drzew wymaga bezpośredniego nadzoru Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sporządzenia protokołu określającego gatunek drzewa i jego obwód. 8.Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9.Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 SIWZ oraz projekt tech-niczny stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumentem podstawowym przy realizacji ro-bót jest projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary są elementem uzupełniającym, który będzie brany pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w projekcie. 10.Projekt budowlany dostępny jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3 pok. 302 w godzinach od 9:00 - 15:00. lub na stronie internetowej Zama-wiającego http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/ Zał nr 7 do SIWZ 11.Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysoko-ści: 48 000,00 zł. (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych) do dnia 8 kwietnia 2013 r. do godz. 11:00. 2.Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp. 3.W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O_Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wa-dium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skut-kuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach