Przetargi.pl
adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską pełniącą funkcję społeczno-kulturalną wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Liśniku Dużym - Kolonii

Gminny Ośrodek Kultury w Gościeradowie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-275 Gościeradów, Gościeradów Folwark os. POM 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8381168 , fax. 0-15 8381168
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Gościeradowie
    Gościeradów Folwark os. POM 7 7
    23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 0-15 8381168, fax. 0-15 8381168
    REGON: 00135054100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską pełniącą funkcję społeczno-kulturalną wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Liśniku Dużym - Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest: adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską pełniącą funkcję społeczno-kulturalną wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Liśniku Dużym - Kolonii Przedmiot zamówienia określają: a) Przedmiar robót - zał. Nr II/1, II/2,II/3 do SIWZ obejmuje w szczególności: II/1. Branża budowlana: 1. Przygotowanie terenu pod budowę. 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2.1 Roboty konstrukcyjne, 2.2 Zadaszenia, 2.3 Dach, 2.4 Izolacja pionowa, 2.5 Ocieplenie elewacji, 2.6 Chodnik i opaska kapilarna, 3. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.1 Posadzki, strop, 3.2 Sufit podwieszany i ścianki działowe, 3.3 Stolarka, 3.4Tynki wewnętrzne, 3.5 Wykończenie ścian i posadzek. II/2. Branża elektryczna. II/3. Branża instalacyjna. b) Projekt budowlany - zał. Nr III do SIWZ . c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr IV/1,IV/2,IV/3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez: - złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - jedna robota odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto 600000,00 zł ( sześćset tysięcy złotych). Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - złożenie dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to przez: - złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł (dwieście tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji. - posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczającej do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100% wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. potwierdzony formularz ofertowy - wzór zał. Nr. I do SIWZ, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p.- wzór zał. Nr. 1 do formularza ofertowego, 3. aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- zał. Nr 3/1 ,3/2 do formularza ofertowego 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - jedna robota odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto 600000,00 zł ( sześćset tysięcy złotych) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór zał. Nr 4 do formularza ofertowego 6. dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - zał. Nr 5/1 ,5/2 do formularza ofertowego 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł (dwieście tysięcy zł). Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty za to ubezpieczenie. Okres ubezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji inwestycji - zał. Nr 6 do formularza ofertowego, 8. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczającej do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia tj. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100% wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 7 do formularza ofertowego, 9. wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom- wzór zał. Nr 8 do formularza ofertowego 10. dowód wpłaty wadium - zał. Nr. 9 do formularza ofertowego Podstawa do określenia ceny oferty : 11. przedmiar robót, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/goscieradow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach