Przetargi.pl
Zakup (dostawa) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku w 2010 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8264126 , fax. 081 8251027
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku
    ul. Kolejowa 6 6
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8264126, fax. 081 8251027
    REGON: 43102936900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup (dostawa) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup (dostawa) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku w 2010 roku w następujących ilościach: olej napędowy ON - 34000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb 95 - 7000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia lub nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty które wyszczególniono poniżej w niniejszym ogłoszeniu oraz w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych w tym także o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 tego prawa. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ewentualnie tylko oświadczenie napisane przez oferenta potwierdzające spełnienie ww. warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach