Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i technologicznych wraz z wyposażeniem, związanych z zadaniem Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe, budowlane i instalacyjne oraz dostawę i montaż przewidzianych urządzeń i elementów wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych ww. obiektu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla realizowanego zakresu bądź całego obiektu w imieniu Zamawiającego. 3. Przy wycenie robót i w harmonogramie robót poza zakresem tego, co jest określone w dokumentacji technicznej Wykonawca uwzględni: a) dostawę i wymianę zaworu antyskażeniowego DN 2 w pomieszczeniu przyłącza wody; b) dostawa i montaż dwóch rewizji DN 160 na poziomach kanalizacji sanitarnej; c) uzupełnienie cyrkulacji w zawory MTCV wraz z regulacją; d) udrożnienie instalacji przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej do budynku; e) zaktualizowanie i dostarczenie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach instrukcji bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z postanowieniami § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010 r., poz. 719) w odniesieniu do całego obiektu na bazie załączonej Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego opracowanej przez Zakład Naprawy i Konserwacji Sprzętu ppoż. Hamerski Marek ze stycznia 2012r. f) dostawę i montaż oznakowania ostrzegawczego i ewakuacyjnego wymaganego wg instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu; g) dostawę i montaż wyposażenia ppoż. wymaganego wg instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu; h) jeżeli dostawcy urządzeń warunkują utrzymanie gwarancji podpisaniem z producentami lub autoryzowanymi przez producenta firmami umów serwisowych lub wykonaniem płatnych przeglądów okresowych, to Wykonawca zawrze takie umowy na swój koszt na cały okres gwarancji i poniesie wszelkie inne koszty z nimi związane, w tym wymiany części i materiałów eksploatacyjnych. i) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu oraz urządzeń w zakresie objętym niniejszym przetargiem, zawierającej w jednym opracowaniu wszystkie branże; j) wyburzenie śmietnika murowanego wraz z wywozem i utylizacją gruzu; k) zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu klimatyzacji w czterech pomieszczeniach sekcji zwłok na parterze budynku (pomieszczenia nr 1,2,3,4). l) Zmianę umiejscowienia wpłatomatu dla instalacji obsługi i kontroli parkingowej, o którym mowa w opisie zawartym w dokumentacji projektowej branży elektrycznej, w części 4.9. Wpłatomat należy umiejscowić na zewnątrz budynku w pobliżu wejścia głównego do budynku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt dostosowany do pracy na zewnątrz budynku, wykonać wszystkie niezbędne czynności i roboty budowlane związane ze zmianą usytuowania wpłatomatu. Zamawiający wymaga również, ażeby dostarczony wpłatomat parkingowy (kasa automatyczna) był samoobsługowy i umożliwiał automatycznie pobieranie opłat w pieniądzu PLN (płatność bilonem, banknotem) za czasowe korzystanie z parkingu na podstawie wydrukowanych jednorazowych biletów parkingowych z terminala. Wpłatomat po dokonaniu opłaty za czasowe korzystanie z parkingu musi umożliwić w okresie około 10 min (z możliwością zmiany tego czasu) wyjazd z parkingu lub za pomocą jednorazowego biletu. System obsługi parkingowej musi umożliwiać również korzystanie z parkingu za pomocą kart abonamentowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia minimum 400 zaprogramowanych kart magnetycznych/zbliżeniowych z możliwością ustawienia poziomu dostępu dla odpowiedniego wjazdu wraz z urządzeniem i licencją do ich programowania. W celu prawidłowej funkcjonalności i obsługi parkingu wymaganiem koniecznym jest zastosowanie oprogramowania kontrolującego-sterującego zainstalowanego na jednostce PC lub serwerze parkingowym, które umożliwi: - kontrolowanie dostępu do parkingu; - możliwość sterowania szlabanów z jednego programu; - ewidencja kierowców-pojazdów; - podział na dwa niezależne parkingi; - kierowca może być właścicielem wielu identyfikatorów; - możliwość ograniczeń czasowych w dostępie do powierzchni parkingowej, z podziałem na: - godziny, w których parking jest dostępny dla kierowcy; - okres czasu, w którym kierowca może korzystać z parkingu. - 2 rodzaje użytkowników programu: zwykły i administrator, który posiada prawo zarządzania programem; - ewidencja zaparkowanych samochodów z podziałem na dwa niezależne parkingi; - listing bieżących zdarzeń oraz historia zdarzeń w wybranym przez użytkownika okresie; - podział na czytniki wjazdowe/wyjazdowe z poziomu ustawień programu; - liczba miejsc parkingowych na poszczególnych parkingach określana przez użytkownika; - po zainstalowaniu odpowiedniego wyposażenia powinna być możliwość sygnalizowania wolnych miejsc światłem zielonym, natomiast zapełnienie parkingu sygnalizowania światłem czerwonym; - kompatybilność z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych; - awaryjne otwarcie wszystkich szlabanów; - automatyczne otwarcie szlabanu, np. dla potrzeb pogotowia; - dodawanie kart abonamentowych; - przedłużenie ważności kart abonamentowych; - zablokowanie możliwości wydawania biletów przez terminal - bileterkę; - zarządzanie oprogramowaniem przez sieć IP, Internet; - opcja funkcji AntyPassBack, co oznacza, że kierowca, który wjechał na parking, nie otrzyma dostępu na ponowny wjazd do momentu, kiedy nie wyjedzie z parkingu przy użyciu tego samego identyfikatora; - funkcję AntyPassBack można włączyć w ustawieniach programu. System obsługi parkingowej wraz z szlabanami wyposażony musi zostać w zasilanie awaryjne UPS dla potrzymania napięcia dla minimum 30 minut. Dodatkowo parking, oprócz znaków drogowych wyposażony musi zostać w znaki - tablice: parking płatny niestrzeżony 24/h i informacyjne obsługi parkingu, itp. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza zamieszczona w załączniku nr 9 do SIWZ. Stanowiące element dokumentacji wykonawczej przedmiary robót uszczegółowiają opis przedmiotu zamówienia, natomiast nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części XI SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 170.000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć przetarg na Adaptację budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części X SIWZ) dowodu wpłaty dołączona została do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części X SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczona Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w Części XI SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w Części XI SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe, oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w Części XI SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 - 14:45 Wtorek 7:15 - 11:15 Środa 10:45 - 14:45 Czwartek 7:15 - 11:15 Piątek 10:45 - 14:45, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach