Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2411261 do 9 w 446 , fax. 032 2413388
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów
Rynek 1 1
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 2411261 do 9 w 446, fax. 032 2413388
REGON: 59291427149000 - Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przedszkola przy Parafii św. Barbary w Chorzowie ul. 3 - go Maja 18 na Centrum Inicjatyw Społecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. roboty ogólnobudowlane: rozbiórki, rob. betonowe, konstr. stalowe, murowanie, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, stolarka okienna i drzwiowa, sufity podwieszane, posadzki, izolacje, tynki i okładziny zewnętrzne. 2. dostawa i montaż dźwigów towarowych o udźwigu 24-50 kg z kabiną z blachu stalowej nierdzewnej - 2 szt. 3. dostawa i montaż dźwigu osobowego śrubowego, 2 - przystankowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych. 4. roboty drogowe z elementami małej architektury. 5. montaż instalacji centralnego ogrzewania. 6. montaż instalacji wod - kan. z wyposażeniem sanitariatów i instalacją p. poż. 7. montaż instalacji wentylacji. 8. instalacja elektryczna wraz z przyłączem kablowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto o podobnym do zlecanego charakterze . Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia do kierowania r. budowlanymi, sanitarnymi, gazowymi i elektrycznymi oraz muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Pozostałe warunki podano poniżej wraz z opisem dokumentów lub oświadczeń. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. pisemne oświadczenia, że spełnia następujące warunki - załącznik nr 1, 1A - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz zrealizowanych prac poparty referencjami - załącznik nr 2 5. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów ) - załącznik nr 3, 6. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 9. Wykaz części zamówienia , które będzie wykonywane przez podwykonawców - załącznik nr 4, 10. Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku przy Placu Ratuszowym 9 w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-27 - Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr. 18 w Raciborzu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Nędzy przy ul. Strażackiej 2
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ulicy Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich dla potrzeb Akademickiego Zespołu Szkół
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie przebudowy i adaptacji istniejącego budynku na potrzeby utworzenia miejsc zakwaterowania na terenie CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-22 - Inwestycje dotyczące dróg, parkingów, chodników, schodów zewnętrznych, nawierzchni itd. w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 49 w Katowicach przy ul. Puławskiej 9
Dodano: 2016-07-20 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy al. Roździeńskiego 82
Dodano: 2016-07-19 - Prace remontowe budynku nr 48 Bielsko - Biała. Naprawa i konserwacja pomieszczeń budynku nr 13 (I piętro) na terenie kompleksu w Gliwicach. Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 8 (piwnica) na terenie kompleksu w Gliwicach - znak sprawy 55/WOG/2016
Dodano: 2016-07-15