Przetargi.pl
remont dróg uszkodzonych podczas powodzi w czerwcu 2009r. na terenie Gminy Jasienica

Wójt Gminy Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, ul. Międzyrzecka 159
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8152451
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasienica
    ul. Międzyrzecka 159 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. 033 8152451
    REGON: 00053726600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont dróg uszkodzonych podczas powodzi w czerwcu 2009r. na terenie Gminy Jasienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. droga gminna Nr 490002S Myśliwska w sołectwie Jasienica - 580 mb zakres prac obejmuje: wykonanie przepustów pod zjazdami z rur stalowych fi 500 mm -30 mb; oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie emulsja asfaltową - 1756,25 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 4 cm -1756,25 m2; umocnienie poboczy korą asfaltową gr. 10 cm - 961,6 m2; wykonanie przepustu z rur PCV z podwójną ścianką fi 500 mm - 18 mb; wykonanie przepustu fi 800 Wipro - 7,5mb. 2. droga gminna Nr 1301W Lipowa w sołectwie Międzyrzecze Górne - 130 mb zakres prac obejmuje: wykonanie studni zbiorczej fi 1000 z kratką ściekowa; wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 400 mm -25 mb; podbudowy z kruszyw łamanych 40 cm - 30m2; oczyszczenie nawierzchni drogowej i skropienie emulsją asfaltową -661,6 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 4 cm -556,6 m2. 3. droga gminna Okrężna w sołectwie Międzyrzecze Górne -292 mb zakres prac obejmuje: wykonanie przepustu pod zjazdami z rury stalowej fi 400 mm -8mb; wykonanie poprzecznej kratki ściekowej z elementów betonowych z rusztem żeliwnym szer.25 cm - 6 mb; wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 964,40 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 5 cm -906 m2; utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 10 cm-164,4 m2. 4. droga gminna Nr 490290S Przełajowa w sołectwie Rudzica - 567 mb zakres prac obejmuje: odcinek 1: oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie emulsją asfaltową - 899m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu - 899m2; utwardzenie poboczy - 175,8 m2; odcinek 2: wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 15 cm -876,8 m2; skropienie nawierzchni emulsją asfaltową -932 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 5 cm -932 m2 utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 10 cm-146,4 m2; oczyszczenie rowów i przepustów z wyprofilowaniem dna i skarp. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg. 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. 4.złożą wypełniony ręcznie czytelnie kosztorys ofertowy uproszczony na drukach dostarczonych przez Zamawiającego wraz ze SIWZ. 5.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje), 3. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i przynależnymi do właściwej Izby Budowlanej. 5. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony dostarczony wraz ze SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt. 13. 8. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 5 - Tabela elementów scalonych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach