SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Zyty 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
REGON: 970773231 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
(...) „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia, w systemie „zaprojektuj i wybuduj” jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, polegających w szczególności na opracowaniu: projektu budowlanego (o ile wymagane), projektu technicznego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie w imieniu zamawiającego odpowiednich pozwoleń, ekspertyz, niezbędnych do realizacji inwestycji (o ile wymagane), wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji oraz zgodnie z zapisami SWZ, w ramach realizacji zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i jej załącznikach, w tym załącznikach nr: 2, 3, 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 zł2. Wadium może być wniesione w:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310, 86 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Santander Bank Polska S.A. III O/Zielona Góra nr: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – nr ref.: TR.262.5.2024 ”UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej winno być ono wniesione w oryginale w postaci elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wystawiającego.5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi w swojej treści zawierać informacje o beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie gwarancji lub poręczenia, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą, informacje o podmiocie składającym ofertę oraz przypadkach, w których gwarancja lub poręczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy. Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i musi być płatne na pierwsze żądanie. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z członków konsorcjum.UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu oferty (pkt 1):- numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu- adresu poczty elektronicznej Gwaranta/Poręczyciela, na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium, wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia.6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego z art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy – w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej (zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.), której wartość wyniosła co najmniej 300 000,00 zł brutto i co najmniej jedną usługę, wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej remontu lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej (zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.) o kubaturze co najmniej 1 000,00 m3,lub wykaże, że:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegającą na realizacji dokumentacji projektowej i remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej (zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.), której wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto, a zakres prac projektowych obejmował kubaturę co najmniej 1 000,00 m3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja szkolnego boiska lekkoatletycznego i szkolnego boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami towarzyszącymi, ETAP 2 – rozbiórka murów i trybuny oraz budowa murów oporowych
Dodano: 2024-06-20 - Termomodernizacja budynków mieszkalnych – leśniczówka Sosnówka i leśniczówka Odyniec
Dodano: 2024-06-18 - Prace zabezpieczające, wzmocnienie i renowacja muru obronnego – etap VI
Dodano: 2024-06-18 - Zagospodarowanie terenu przy ul. Zapolskiej w Żarach działki nr 140/2 i 143/1
Dodano: 2024-06-17 - „Modernizacja PSG w m. Legnica.”
Dodano: 2024-06-12 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-06-12 - Remont budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2024-06-11