Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych oraz napraw i usuwania awarii w urządzeniach dźwigowych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-99/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych oraz napraw i usuwania awarii w urządzeniach dźwigowych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-99/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych, napraw i usuwania awarii 22 dźwigów towarowych oraz 1 dźwigu osobowego, znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Zestawienie obiektów z wyszczególnieniem ilości dźwigów objętych przeglądami konserwacyjnymi przedstawia poniższe zestawienie: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 4) Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 5) Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 10) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 11) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 12) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 13) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 1 dźwig osobowy. 3. Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających przeglądom konserwacyjnym wraz z ich charakterystyką przedstawia załącznik nr 4. 4. Maksymalna ilość przeglądów konserwacyjnych w okresie trwania umowy wynosi 142. Wykaz ilości przeglądów wraz z konserwacją dźwigów towarowych w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 5, natomiast wykaz ilości przeglądów wraz z konserwacją dźwigu osobowego zawiera załącznik nr 6, z zastrzeżeniem zapisów pkt 5 5. W przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności ilości zamawianych usług w obrębie pozycji formularza cenowego tj. przeglądów konserwacyjnych oraz napraw i usunięcia awarii mogą ulec zmianie w ramach maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przeglądów konserwacyjnych. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wyłączenia z użytkowania, w związku z planowanymi pracami remontowymi, co najwyżej 2 obiekty - od lipca 2017 r. 8. W powyższym przypadku Zamawiający skorzysta z zapisów Art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 ze zm.) 9. Wyliczenie wartości zamówienia zawiera Załącznik nr 4. 10. Maksymalna kwota przeznaczona przez Zamawiającego na usługi napraw oraz usunięcia awarii wynosi 2 254,21 zł brutto. 11. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do 20.12.2017 r. 12. W czasie trwania umowy Wykonawca pełni rolę przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.2015.1125 j.t. z dnia 2015.08.07). 13. Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący usługi konserwacji oraz napraw dźwigów zobowiązani są przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.2015.1125 j.t. z dnia 2015.08.07) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, w szczególności:  Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U.2001.79.849 z dnia 2001.07.31),  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U.2012.1468 z dnia 2012.12.27),  Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.2003.193.1890 z dnia 2003.11.18),  Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz.U.2016.811 z dnia 2016.06.08). 14. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na utrzymaniu dźwigów we właściwym stanie technicznym w szczególności: 1) wykonywanie badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, a wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, 2) sprawowanie nadzoru eksploatacyjnego polegającego na utrzymywaniu dźwigów w stanie sprawności technicznej zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy, 3) wykonywanie niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów towarowych i osobowych napraw wraz z wymianą i utylizacją zużytych części. 4) przystąpienia do usuwania uszkodzeń i awarii w objętych umową dźwigach, 5) usuwania wad wykonanych robót w terminie 1 dnia od daty wezwania do ich usunięcia, 6) prowadzenia usługi pogotowia dźwigowego całodobowego. 15. Wykonawca w ramach konserwacji winien co najmniej raz na 30 dni przeprowadzić przegląd sprawności oraz konserwację dźwigu osobowego oraz co najmniej raz na 60 dni przeprowadzić przegląd sprawności oraz konserwację dźwigów towarowych objętych niniejszą umową. Pierwszy przegląd konserwacyjny dźwigu osobowego odbędzie się w styczniu 2017 r. natomiast dźwigów towarowych w lutym 2017 r. (z wyjątkiem dźwigu towarowego ze Żłobka nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, którego pierwszy przegląd nastąpi w kwietniu 2017 r.). 16. Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywania przeglądów wraz z konserwacją należy w szczególności: 1) przestrzeganie instrukcji eksploatacji; 2) dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów towarowych i osobowych w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie:  stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,  działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,  działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,  prawidłowości obsługi dźwigów towarowych i osobowych; 3) sprawdzanie przez oględziny stanu:  konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych,  toru jezdnego dźwignic szynowych,  instalacji ochrony przeciwporażeniowej; 4) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigów towarowych i osobowych; 5) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności; 6) bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego dźwigi o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia dźwigu z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 17. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do: 1) utrzymania dźwigów w stałym ruchu - z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjnych i naprawczych - oraz zapewnienia dostawy części zamiennych materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do konserwacji i napraw; 2) stałej współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, w tym obsługi i organizacji przeglądów dokonywanych przez UDT; 3) reprezentowania Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli przez Inspektorat Dozoru Technicznego, ppoż., itp.; 4) niezwłocznego poinformowania osoby upoważnionej przez Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o czynnościach kontrolnych Inspektora Dozoru Technicznego oraz zaleceniach pokontrolnych; 5) reprezentowania Zamawiającego podczas występowania do producenta dźwigów o usunięcie wad w ramach gwarancji; 6) zawiadomienia IDT o każdym wykonaniu napraw wymagających badań doraźnych dźwigu przez UDT, t.j.:  po wymianie: a) cięgien nośnych, b) urządzeń chwytających, c) zespołu napędowego lub elementów zespołu napędowego, działającego na zasadzie sprzężenia ciernego, d) mechanizmu podnoszenia lub mechanizmu zmiany wysięgu, e) urządzeń zabezpieczających, w szczególności ogranicznika prędkości, urządzeń chwytnych, ogranicznika obciążenia lub systemu ryglowania drzwi przystankowych;  po naprawie mechanizmu podnoszenia lub mechanizmu zmiany wysięgu;  po naprawie konstrukcji nośnej UTB lub jego elementów;  po modernizacji uzgodnionej z organem właściwej jednostki dozoru technicznego;  zmiany miejsca pracy UTB wymagającej jego demontażu i ponownego montażu; 7) przeszkolenia w zakresie prawidłowej eksploatacji dźwigów - wskazanych przez osoby upoważnione do realizacji przedmiotu umowy - osób użytkujących dźwig w żłobku (Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za przeprowadzenie szkolenia); 8) dopilnowania bezpiecznej eksploatacji dźwigu przez użytkownika, w tym wyłączenia urządzenia z ruchu z powodu złego stanu technicznego i niezwłocznego powiadomienia osoby upoważnionej przez Zamawiającego; 9) powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej eksploatacji dźwigu, zwłaszcza, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzenia; 10) powiadomienia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia przez niego zdewastowanych lub skradzionych instrukcji dźwigu lub napisów informacyjno-ostrzegawczych; 11) powiadomienia Zamawiającego o nieprawidłowościach związanych z utrzymaniem czystości kabiny, drzwi szybowych i ciągów komunikacyjnych w okolicy dźwigu, 12) nadzorowania prawidłowej obsługi dźwigów; 13) uzupełniania smaru oraz oleju; 14) czyszczenia elementów dźwigowych; 15) realizacji usług będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową; 16) realizacji prac będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych; 17) prowadzenia prac zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami a także przepisami BHP i PPOŻ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną; 18) zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia; 19) utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji prac przez cały czas ich trwania; 20) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania prac oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania prac; 21) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania prac po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych prac z zapewnieniem ich utylizacji. 18. W przypadku stwierdzenia przez IDT lub konserwatora konieczności wykonania naprawy, w szczególności niezbędnej ze względu na bezpieczeństwo dla zdrowia i życia ludzkiego, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 19. Powyższe postanowienia mają również zastosowanie w przypadku stwierdzenia przez konserwatora uszkodzenia dźwigu wskutek nieprawidłowej eksploatacji, dewastacji lub kradzieży. 20. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania napraw i usuwania awarii należy m.in: dokonywanie regulacji i usuwanie usterek elektromechanicznych układu hamulcowego, kontaktów bezpieczeństwa, urządzeń ryglujących drzwi, elementów wchodzących w skład aparatury przekaźnikowo - stycznikowej i elektronicznej, zwieraczy drzwi, żarówek sygnalizacyjnych, informacyjnych zgodnie z instrukcją konserwacji urządzenia zawartą w danych techniczno - ruchowych producenta. 21. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do usuwania uszkodzeń i awarii w objętych umową dźwigach najpóźniej w ciągu 3 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły. Termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Krótszy termin przystąpienia do usunięcia awarii zadeklarowany przez Wykonawcę będzie dodatkowo punktowany przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 22. Przy realizacji napraw i usunięciu awarii wymagających wymiany zużytych części wymontowane zużyte części winny być przedstawione do wglądu osobie upoważnionej przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia, w celu potwierdzenia ich faktycznej wymiany. Obowiązkiem Wykonawcy jest utylizacja zużytych części zgodnie z właściwymi przepisami. 23. W przypadku zatrzymania dźwigu osobowego z pasażerem w środku Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego podjęcia działań celem uwolnienia pasażera, w czasie nie dłuższym niż 40 minut od chwili zgłoszenia. 24. Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu z przeprowadzonych czynności – jeden egzemplarz należy pozostawić w żłobku, w którym realizowana była usługa, natomiast drugi należy dostarczyć do budynku Administracji - ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu w formie pisemnej, jako załącznik do faktury. Prawidłowo wystawiony protokół będzie podstawą przyjęcia przez Zamawiającego faktury za wykonaną usługę. 25. Protokół z przeprowadzanej usługi powinien zawierać co najmniej:  datę i miejsce wykonywania usługi,  numer umowy, na podstawie której wykonywana jest usługa wraz z datą zawarcia umowy,  nr fabryczny i typ urządzenia dźwigowego, na którym przeprowadzane były prace kontrolne/naprawcze,  zakres przeprowadzanych prac,  dalsze zalecenia naprawcze/eksploatacyjne,  podpis przedstawiciela Zamawiającego - osoby upoważnionej do realizacji przedmiotu umowy z załącznika nr 5 - oraz przedstawiciela Wykonawcy. 26. Rozliczenia zrealizowanego zakresu przedmiotu zamówienia przedstawia poniższy opis: 1) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne za faktycznie wykonaną ilość przeglądów konserwacyjnych w danym miesiącu; 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji napraw i usunięcia awarii przedstawił pracownikowi Działu Techniczno- Eksploatacyjnego i Obsługi kosztorys ofertowy określający przewidywany koszt wykonania naprawy. Po weryfikacji i akceptacji kosztorysu ofertowego Wykonawca może przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie wykonanej usługi nastąpi na podstawie faktury/rachunku za zakupione przez Wykonawcę materiały oraz wartości roboczogodzin. Stawka roboczogodziny przedstawiona przez Wykonawcę w ofercie uwzględnia koszty bezpośrednie pracy dwuosobowej brygady i sprzętu powiększone o narzuty kosztów pośrednich i zysku. Cenę wykonanej usługi stanowi iloczyn powyższej stawki roboczogodziny oraz faktycznie przepracowanego czasu (począwszy od przystąpienia do naprawy, skończywszy na uporządkowaniu miejsca wykonania naprawy i wykonaniu niezbędnych prób i rozruchów), powiększony o cenę netto zakupionych materiałów z dodaniem narzutu kosztów zakupu. Do tak ustalonej ceny doliczony zostanie obowiązujący podatek VAT. Maksymalna wartość kosztów zakupu wynosi 10%. Formuła do obliczenia ceny przed akceptacją przez Zamawiającego: CENA = stawka roboczogodziny x czas + cena zakupionych materiałów netto+ koszty zakupu + VAT 3) Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za przybycie do miejsca wykonywania usługi, również jeżeli Wykonawca uzna wezwanie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego jako bezzasadne. 27. Przedmiot umowy będzie realizowany od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 16:00. Termin wykonania usługi należy uzgodnić telefonicznie lub drogą elektroniczną - z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem - z osobą upoważnioną do realizacji przedmiotu umowy. Dokonywanie przedmiotowych usług w innym niż opisany wyżej terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia. 28. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, iż przedmiot umowy będą wykonywać wykwalifikowane osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, tj.:  co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne E1, uprawniające do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie kontrolno-pomiarowym: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, pkt 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczenia urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2), uzyskanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 z dnia 2003.05.21),  co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D1, uprawniające do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie kontrolno-pomiarowym: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, pkt 10) aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczania urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2) uzyskanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 z dnia 2003.05.21),  co najmniej jedna osoba wykonująca konserwacje i naprawy posiadające ważne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urzędu Dozoru Technicznego, kat. I oraz kat. IV,  aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 1 metra. 29. Wykaz osób posiadających wymienione w punkcie 28 kwalifikacje winien stanowić załącznik do umowy. Zmiana osób uprawnionych do realizacji zadania nie wymaga aneksowania umowy, lecz pisemnego powiadomienia osób upoważnionych przez Zamawiającego, przed dokonaniem zmiany osób wytypowanych przez Wykonawcę i uprawnionych do realizacji zadania. 30. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to konieczne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informację, niezbędne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 31. Minimalny okres gwarancji na prace zrealizowane przez Wykonawcę wynosi 12 miesięcy, natomiast okres gwarancji na materiały użyte do napraw/konserwacji jest zgodny z gwarancją producenta. Dłuższy okres gwarancji na wykonane usługi zadeklarowany przez Wykonawcę będzie dodatkowo punktowany przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 32. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 33. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie. 34. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 35. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę , osób – minimum 1 osobę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów towarowych i osobowych, w tym sprawdzanie:  stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,  działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,  działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,  prawidłowości obsługi dźwigów towarowych i osobowych; 2) sprawdzanie przez oględziny stanu:  konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych,  toru jezdnego dźwignic szynowych,  instalacji ochrony przeciwporażeniowej; 3) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigów towarowych i osobowych; 4) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności; 5) reprezentowanie Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli przez Inspektorat Dozoru Technicznego; 6) czyszczenie elementów dźwigowych; 7) wykonywanie napraw i usunięcia awarii w zakresie: regulacji i usuwania usterek elektromechanicznych układu hamulcowego, kontaktów bezpieczeństwa, urządzeń ryglujących drzwi, elementów wchodzących w skład aparatury przekaźnikowo - stycznikowej i elektronicznej, zwieraczy drzwi, żarówek sygnalizacyjnych, informacyjnych zgodnie z instrukcją konserwacji urządzenia zawartą w danych techniczno - ruchowych producenta 35.1. Wykonawca zobowiązuje się aby pracownicy wykonujący czynności opisane w punkcie 35 1-7) byli zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r, poz. 1502 z późn. zm.). 35.2. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wskazane w punkcie 35 1-7) na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni. 35.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem 35.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 4. 35.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji zamówienia tj. wezwanie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pozycji 35 1-7). 35.5. Powyższy wymóg dotyczy również ewentualnych podwykonawców. 35.6. Zamawiający dopuszcza aby osoba fizyczna , która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą osobiście wykonywała czynności z związane z realizacją umowy. W takim przypadku do realizacji umowy, Wykonawca nie będzie zobowiązany do zatrudnienia pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach