Przetargi.pl
Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, w tym utrzymania w czystości i mycia ławek ulicznych oraz usuwania i wywozu odpadów stałych i nieczystości zgromadzonych w koszach ulicznych, sprzątania przystanków MPK oraz okresowego mycia wiat przystankowych znajdujących się na terenie Radomska

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, w tym utrzymania w czystości i mycia ławek ulicznych oraz usuwania i wywozu odpadów stałych i nieczystości zgromadzonych w koszach ulicznych, sprzątania przystanków MPK oraz okresowego mycia wiat przystankowych znajdujących się na terenie Radomska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, w tym utrzymania w czystości i mycia ławek ulicznych oraz usuwania i wywozu odpadów stałych i nieczystości zgromadzonych w koszach ulicznych, sprzątania przystanków MPK oraz okresowego mycia wiat przystankowych znajdujących się na terenie Radomska. Są to usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych – typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej. W opisie przedmiotu zamówienia określono szczegółowe standardy jakościowe dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do wzoru umowy (część I i II oraz tabele nr 1, 2, 3,4 i 5) - dodatku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów w cyklu swojego życia poza ceną za wykonywanie usługi, w której wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie, w tym również koszty załadunku, wywozu własnym transportem i przyjęcie na legalne wysypisko śmieci zebranych odpadów/nieczystości. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) bieżące sprzątanie w wyznaczonych pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, w tym utrzymania w czystości i mycia ławek ulicznych oraz usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi, w miejscach określonych jako rewir, 2) bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych i nieczystości gromadzonych w koszach ulicznych, znajdujących się w pasach drogowych na terenie Radomska oraz na terenie przystanków MPK i wiat przystankowych, 3) bieżące sprzątanie przystanków MPK znajdujących się na terenie Radomska, 4) okresowe mycie wiat przystankowych MPK znajdujących się na terenie Radomska, na zlecenie w/g potrzeb, 5) okresowe sprzątanie oraz usuwanie śniegu i likwidację gołoledzi, na obszarach pasów drogowych innych niż określone jako rewir (poza terenem wskazanym jako rewir), będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska, na zlecenie w/g potrzeb. 3. Opis przedmiotu zamówienia i zakres wykonywanych usług zawiera wzór umowy wraz z załącznikami: 1) szczegółowy opis i sposób wykonania usługi wymienionej w pkt 3.2 ppkt 1), zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (część I i II oraz tabele nr 1 i 5), który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ, 2) szczegółowy wykaz koszy ulicznych, opis i sposób wykonania usługi wymienionej w pkt 3.2 ppkt 2), zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (część I i II oraz tabela nr 4), który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ, 3) szczegółowy wykaz przystanków MPK, opis i sposób wykonania usługi wymienionej w pkt 3.2 ppkt 3), zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (część I i II oraz tabela nr 2), który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ, 4) szczegółowy wykaz wiat przystankowych, opis i sposób wykonania usługi wymienionej w pkt 3.2 ppkt 4), zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (część I i II oraz tabela nr 3), który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ, 5) szczegółowy opis i sposób wykonania usługi wymienionej w pkt 3.2 ppkt 5), zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (część I i II), który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. Poz. 1320 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaga się zatrudnienia co najmniej trzech osób w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego usług będących przedmiotem zamówienia i opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np.: pracownika: sprzątającego, opróżniającego kosze uliczne, usuwającego śnieg lub gołoledź, myjącego wiaty przystankowe, Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 10 wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że: a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach