Przetargi.pl
świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2021 r. w podziale na 2 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2021 r. w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2021 r. w podziale na 2 części. 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 5.2.1 Część 1: Usługi świadczone w budynkach stanowiących siedziby: – Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196, – Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Paderewskiego 47, – Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15, – Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238, – Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” przy ul. Sobolowej 1, – Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86. Szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 7 do SIWZ i projekcie umowy. Wykonawca zapewni środki higieny i czystości dla około 315 stanowisk pracy. Lp. RON/ZLM Adres Powierzchnia obiektów w m2 System alarmowy 1. RON "PÓŁNOC" Limanowskiego 194/196 703,31 Brak 2. RON "CENTRUM" Piotrkowska 238 594,47 Tak 3. RON "POŁUDNIE" Paderewskiego 47 669,75 Tak 4. RON "ZACHÓD" Wapienna 15 491,46 Tak 5. RON "WSCHÓD" Sobolowa 1 475,93 Tak (MOSiR) 6. Zarząd Lokali Miejskich Piotrkowska 86 786,68 Tak 5.2.2 Część 2: Usługi świadczone w budynkach Zarządu Lokali Miejskich przy al. Kościuszki 47 w Łodzi.. Szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 7a do SIWZ i projekcie umowy. Wykonawca zapewni środki higieny i czystości dla około 250 stanowisk pracy. Lp. ZLM Adres Powierzchnia obiektów w m2 System alarmowy 1. Zarząd Lokali Miejskich Al. T. Kościuszki 47 2 607,24 Dozór fizyczny Wykaz obiektów wraz z określeniem powierzchni objętej niniejszym zamówieniem zawarto: – dla części nr 1 w załączniku nr 8 do SIWZ, – dla części nr 2 w załączniku nr 8a do SIWZ. 5.3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach