Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-323 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 345 800 , fax. 042 674 81 39
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
    ul. Targowa
    90-323 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 345 800, fax. 042 674 81 39
    REGON: 27585000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.filmschool.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym. Zamówienie podzielone jest na 19 części: Część 1: Dostawa laptopów typu Profesionalnego Grafika+ w ilości 10 szt. Część 2: Dostawa laptopów typu Profesionalnego Grafika+ w ilości 13 szt. Część 3: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 4: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 5: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 6: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 7: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 8: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 9: Dostawa myszy przewodowych laserowych w ilości 9 szt. Część 10: Dostawa myszy laserowych bezprzewodowych w ilości 8 szt. Część 11: Dostawa drukarek laserowych mono w ilości 6 szt. Część 12: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 5 szt. Część 13: Dostawa słuchawek komputerowych w ilości 30 szt. Część 14: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 15 szt. Część 15: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 18 szt. Część 16: Dostawa kart pamięci do kamer i komputerów w ilości 12 szt. Część 17: Dostawa dysków twardych zewnętrznych 4TB w ilości 12 szt. Część 18: Dostawa dysku twardego zewnętrznego 14 TB Część 19: Dostawa Pendrive o pojemności 256 GB w ilości 8 szt. Część 20: Dostawa dysku zewnętrznego SSD Samsung T5 1 TB w ilości 10 szt. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawi warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę należy złożyć wg wzoru: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w pkt.III.3) – zał. nr 3 do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach