Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów SPZOZ w Sanoku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 656 290 , fax. 134 656 290
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 656 290, fax. 134 656 290
    REGON: 37044434500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów SPZOZ w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług na rzecz SPZOZ w Sanoku w zakresie odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i ważeniem) i unieszkodliwianiem lub odzyskiem (gdy jest dopuszczalny) odpadów: medycznych, RTG, gospodarczych. Wspólny słownik zamówień: CPV- 90. 53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami CPV- 90. 52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych CPV- 90. 51.20.00-9 usługi transportu odpadów Niniejsze Zamówienie dotyczy odpadów o kodach: 180101, 180103, 180104, 180102, 180182, 180106, 180107, 180109, 160601, 160103, 160114, 160122, 160113, 160107, 130208, 160604, 150110, 090101, 090104, 090107, 160213, 160211, 160215, 160214,150202, 150101, 150102, Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w opisie części zamówienia. Odebrane odpady medyczne powinny być unieszkodliwiane zgodnie z art. 20 Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. .( Dz. U. 2018, poz. 992 ze zm.) Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami: a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018, poz. 992 ze zm.); b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu po-stępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017r., poz. 1975). c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 107 z późn. zm.); d) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stoso-wanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z dnia 31-12-2014r. poz. 1973 z późn. zm); e) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 799 z późn. zm.); f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1923 z późn. zm.); g) Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie wymagań i sposobu unieszkodliwienia odpadów medycz-nych i weterynaryjnych z dnia 21 października 2016r. (Dz. U. z 2016 poz.1819); h) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2018 poz. 169 z późn. zm.) Głównym miejscem magazynowania jest wolnostojący metalowy barak zlokalizowany na terenie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 oraz inne miejsca przeznaczone na składowanie odpadów na terenie SPZOZ przy ul. 800-lecia 26 oraz Konarskiego 8. Poszczególne odpady przechowywane są w specjalnych workach z PVC na odpady do utylizacji, oznakowanych i szczelnie zamkniętych. Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym transportem Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2018 poz. 169 z późn. zm.) Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia na własny koszt i odpowiedzialność. Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał przyjęcie odpadów na druku stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów . Druki winny posiadać numeracje nadana przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania comiesięcznego dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych /dla pakietu nr 1 / Odbiór odpadów będzie wykonywany : kod 180101, 180103, 180104, 180182, 180102 – trzy razy w tygodniu- poniedziałek, środa, piątek – w godz. uzgodnionych z działem Działem Zaopatrzenia i Gospodarczy kod 180106, 180107, 180109, na podstawie pisemnych zgłoszeń (za pomocą e-mail, faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy w godzinach ustalonych z Działem Zaopatrzenia i Gospodarczym. W razie gdy odbiór przypada w dzień wolny od pracy, strony ustalają, że odbiór nastąpi pierwszego roboczego następującego po tym dniu wolnym W przypadku awarii chłodni lub wytworzenia wysoce zakaźnych odpadów medycznych przechowywanych w miejscu ich powstania nie dłużej niż 24 godziny – Wykonawca ( odbiorca odpadów) zobowiązuje się do ich odbioru na wezwanie do 24 godzin. /dla pakietu nr 2 / Odbiór odpadów będzie wykonywany na podstawie odrębnych pisemnych zgłoszeń (za pomocą e-mail, faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy z co najmniej 7 dniowym uprzedzeniem przed terminem tego odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do załadunku i ważenia (samochód do odbioru odpadów musi być wyposażony w wagę) odbieranych odpadów we własnym zakresie w obecności przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za nieprzestrzeganie przepisów BHP, p/poż oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnych zezwoleń na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz wpis do rejestru o którym mowa w art.49 ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2018 poz. 992 z póz. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ważne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. zbieranie,(gdy jest dozwolone) transport i unieszkodliwianie lub odpowiednio odzysk (gdy jest dozwolony)- uprawniające do przejęcia odpadów od posiadacza SPZOZ w Sanoku, o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz. U. z 2018r. poz.992 z póź. zm. ) Warunek zostanie ocenione w systemie zero – jedynkowym, tzn. „spełnia” – „nie spełnia” na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach