Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2020-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
REGON: 000529686 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: załadunek i transport selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) w Sędziszowie Małopolskim do instalacji trudniących się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów oraz wyposażenie GPSZOK-u w pojemniki/kontenery na wybrane rodzaje odpadów (w tym na: bioodpady, meble i odpady wielkogabarytowe, zmieszane odpady budowlane i rozbiórkowe), w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. 2. Ilość odpadów przewidzianych do transportu i zagospodarowania wynosi- 224,76 Mg. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 6 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 4. Ze względu na ograniczoną powierzchnię działki oraz obiektu GPSZOK-u i w związku z tym mogące występować utrudnienia podczas manewrowania pojazdami transportującymi odpady, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie GPSZOK-u w celu ustalenia niezbędnej ilości pojemników/kontenerów do podstawienia oraz ich pojemności, a także sposobu gromadzenia odpadów umożliwiających ich sprawny odbiór z GPSZOK. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 22 grudnia 2020 r. o godz. 10.00 na terenie GPSZOK-u, ul. Fabryczna w Sędziszowie Małopolskim. Wykonawcy zainteresowani uczestnictwem w wizji potwierdzą swoje uczestnictwo najpóźniej do godz. 15.00 w dniu 21.12.2020 r. 5. PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w ust. 2 zd. 1. Podana w nim ilość jest wielkością minimalną, którą należy wycenić w Ofercie w odniesieniu do każdego rodzaju odpadów. W sytuacji, gdy ilość odpadów przewidziana do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość: a) zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % łącznej ilości odpadów przewidzianych do transportu i zagospodarowania, o której mowa w ust. 2, zd. 1. lub b) zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % łącznej ilości odpadów przewidzianych do transportu i zagospodarowania, o której mowa w ust. 2, zd. 1. z jednoczesnym wydłużeniem terminu realizacji umowy maksymalnie o 2 miesiące. 2) Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów odpadów wymienionych w tabeli w pkt. 2, jednakże zmiany mogą następować wyłącznie w ramach maksymalnej wartości umowy określonej w §6 ust. 1 wzoru umowy- Załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w czasie trwania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej wykonania. 4) W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia, o którym mowa w ust. 2 aż do wyczerpania maksymalnego zakresu dla danej części zamówienia wynikającego z prawa opcji. 5) Zamawiający zastrzega, że zamówienie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy i niniejszą umową). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy. 6) W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres realizacji usługi (ilość odpadów koniecznych do zagospodarowania). Termin złożenia oświadczenia wyznaczony został nie później niż 14 dni przed terminem realizacji usługi objętej prawem opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji, które oprócz zwiększenia ilości odbieranych i zagospodarowanych odpadów zakładać będzie także wydłużenie terminu realizacji umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie, o którym mowa w zd. 1 najpóźniej 30 dni przed zakończeniem realizacji umowy obejmującej zakres podstawowy zamówienia. 7) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust 1b Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj: a) w zakresie transportu odpadów – potwierdzenie uzyskania wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się złożenie np. zaświadczenia lub podanie numeru rejestrowego), b) wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – potwierdzenie uzyskania wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się złożenie np. zaświadczenia lub podanie numeru rejestrowego), c) aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 3. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych 4. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5. dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki
Dodano: 2023-11-22 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-01 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
Dodano: 2022-12-08 - świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
Dodano: 2022-11-30 - Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - „Przyjęcie do zagospodarowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Kolbuszowa”: Zadanie nr 1: Opakowania z papieru i tektury Zadanie nr 2: Opakowania z tworzyw sztucznych Zadanie nr 3: Zmieszane odpady opakowaniowe Zadanie nr 4: Opakowania ze szkła Zadanie nr 5: Zużyte opony Zadanie nr 6: Papier i tektura Zadanie nr 7: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zadanie nr 8: Tworzywa sztuczne Zadanie nr 9: Odpady ulegające biodegradacji Zadanie nr 10: Odpady wielkogabarytowe
Dodano: 2021-01-22 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i 20 02 03
Dodano: 2021-01-22 - „Przyjęcie do zagospodarowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Kolbuszowa”: Zadanie nr 1: Opakowania z papieru i tektury Zadanie nr 2: Opakowania z tworzyw sztucznych Zadanie nr 3: Zmieszane odpady opakowaniowe Zadanie nr 4: Opakowania ze szkła Zadanie nr 5: Zużyte opony Zadanie nr 6: Papier i tektura Zadanie nr 7: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zadanie nr 8: Tworzywa sztuczne Zadanie nr 9: Odpady ulegające biodegradacji Zadanie nr 10: Odpady wielkogabarytowe
Dodano: 2020-11-09 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i 20 02 03
Dodano: 2020-10-23