Regionalne Centrum Animacji Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 65-431 Zielona Góra, Sienkiewicza
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 529 301 , fax. 683 208 834
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Animacji Kultury
Sienkiewicza 11
65-431 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 684 529 301, fax. 683 208 834
REGON: 97045702700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury , ul. Sienkiewicza 11, 65-431 Zielona Góra obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie/montaż oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli do miejsc (pomieszczenia biurowe i kuchenne) wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: . Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 110, ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w terminie związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Santander Oddział Zielona Góra nr: 41 1090 1535 0000 0000 5301 9103. z dopiskiem: WADIUM, znak sprawy: DZ.231.3.2019 , nazwa postępowania „ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”. 5. Wadium w formie pieniężnej musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach niepieniężnych (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – ul. Sienkiewicza 11, 65-431 Zielona Góra ,w oddzielnej kopercie niż oferta. 7. Dokument wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi zawierać w swej treści w szczególności: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela, 2) wskazanie Zamawiającego – Regionalne Centrum Animacji Kultury , ul. Sienkiewicza 11, 65-431 Zielona Góra - jako uprawnionego z gwarancji lub poręczenia (beneficjenta), 3) określenie przedmiotu przetargu, 4) kwotę zobowiązania – kwotę wadium, 5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia obejmujący termin związania ofertą, łącznie z datą składania ofert, 6) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 uPzp ust. 4a lub 5 uPzp w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. 8. Od Wykonawcy nie wymaga się dołączania do oferty kopii dowodu wniesienia wadium. 9. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, także na przedłużony okres związania ofertą, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do części I SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może być złożone razem z ofertą. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania ww. oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja poprzez zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-06-26 - „Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych w województwie lubuskim - postępowanie II”
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
Dodano: 2020-11-26 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
Dodano: 2020-11-10 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim
Dodano: 2019-11-21 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku świetlicy wiejskiej w Kłodawie
Dodano: 2019-10-31