Przetargi.pl
Pogotowie Techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod- kan, gazowej, c.o., c.w.u. , elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych

Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-541 Trzebinia, ul. Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43 , fax. 326 122 353
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.
    ul. Matejki 1
    32-541 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43, fax. 326 122 353
    REGON: 27374584300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogotowie Techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod- kan, gazowej, c.o., c.w.u. , elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „ Pogotowie Techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod- kan, gazowej, c.o., c.w.u. , elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych ”, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą Pogotowia Technicznego określa załącznik C do SIWZ natomiast zakres czynności Konserwacji i drobnych napraw wskazano w załączniku D do SIWZ , przy czym szczegółowy zakres usług Konserwacji będzie wynikał ze zleceń roboczych wystawianych na konkretne obiekty w miarę bieżących potrzeb i zgłoszeń od użytkowników lokali gminnych. Adresy nieruchomości określają załączniki A i B do SIWZ. 1)Zadania z zakresu Konserwacji i drobnych napraw będą wykonywane w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze, natomiast zadania w zakresie Pogotowia Technicznego w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni świąteczne i wolne od pracy. 2)Zadania Pogotowia Technicznego wskazane przez Zamawiającego wykonywane będą na terenie Gminy Trzebinia w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz terenach do nich przyległych. 3)Zadania z zakresu Konserwacji i drobnych napraw będą wykonywane na terenie Gminy Trzebinia w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych, terenach do nich przyległych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych we Wspólnotach Mieszkaniowych, zarówno administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. jak i pozostających w obcym zarządzie. 4)Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosować wyłącznie wyroby i materiały posiadające dopuszczenie do stosowania w budownictwie, potwierdzone stosownymi atestami i certyfikatami określonymi w art.10 Ustawy Prawo Budowlane 5)Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym - załącznik nr 4 do SIWZ. 3.1. (siwz)Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z póź. zm.). niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca. 3.2.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1. w szczególności: 1) żądania oświadczeń i dokumentów oraz wyjaśnień w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.3.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu n/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1(siwz): 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę jego złożenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyć będzie w/w oświadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, rodzaj umowy o pracę, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1.(siwz) wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych. d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: 85 8444 0008 0000 0083 8124 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt b, c, d, e ich oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Miejski zarząd Nieruchomości ul. Matejki 1 w Trzebini czynne: od poniedziałku do piątku w godz.7:00 do 15:00 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt7 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał również złożenia niżej wymienionych dokumentów: a) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) pełnomocnictwa w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –należy złożyć bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mzn-trzebinia.pl informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informację należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. ul. Matejki 1 w Trzebini,Sekretariat, pokój nr 3, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 14:15.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach