Przetargi.pl
„Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacjach: Kraków, ul. Przy Rondzie 5 (cz. 1.); Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 62 (cz. 2.)”

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 140580428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacjach: Kraków, ul. Przy Rondzie 5 (cz. 1.); Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 62 (cz. 2.)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (KSSiP) w następujących lokalizacjach: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Kraków, ul. Przy Rondzie 5, 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 62. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 2a dla części 1 zamówienia, załącznik nr 2b dla części 2 zamówienia, do niniejszych istotnych warunków zamówienia oraz wzór umowy (załącznik nr 3a i 3b do SIWZ). 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79710000-4 usługi ochroniarskie. 4. Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5. Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Zamawiający uważa w szczególności czynności związane z usługą bezpośredniego świadczenia ochrony osób i mienia określoną w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ (z wyłączeniem grup interwencyjnych). W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 6. Na podstawie art. 36 ust. 2 punkt 8a lit. a ustawy Pzp Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca w tym celu zobowiązany będzie przedłożyć przed podpisaniem umowy wykaz osób wg. wzoru stanowiącego załącznik numer 7 do SIWZ. Dokument należy przedłożyć Zamawiającemu nie później niż na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy. UWAGA! W przypadku zmiany składu osobowego osób realizujących czynności objęte zamówieniem zarówno na podstawie umowy o pracę jak i zatrudnione na podstawie innych umów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo dokonać aktualizacji w/w wykazu osób, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby (osób) do pracy. 7. Na podstawie art. 36 ust. 2 punkt 8a litera b ustawy Pzp Zamawiający ma prawo kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SIWZ oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik numer 3a i 3b do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym. 9. Zamawiający przewiduje umożliwienie Wykonawcom dokonania wizji lokalnej pomieszczeń i terenów objętych usługą ochrony. Wizja lokalna będzie możliwa w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 9.00 – 13.00 z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, po uprzednim ustaleniu terminu wizji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części został zawarty w zał 2a (cz. Kraków) i 2b (cz. Lublin) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1432 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na przedmiot zmówienia. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 2. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ. 3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: opłaconą i aktualną polisę (wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (tj. z tytułu usług ochrony osób i mienia) na okres realizacji zamówienia na kwotę min.: 1) 3.000.000,00 zł dla części 1 zamówienia, 2) 2.000.000,00 zł dla części 2 zamówienia, 3) 5.000.000,00 zł w przypadku udzielania zamówienia jednemu Wykonawcy na wszystkie części, na warunkach zgodnych z określonymi we wzorze umowy (wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ). W przypadku, gdy w czasie trwania umowy utraci ważność polisa ubezpieczeniowa, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu jej ważności do dostarczenia aktualnego dokumentu (wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej). 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych w ramach realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik numer 7 do SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach