Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 678 500 , fax. 897 672 303
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. A. Świętochowskiego 14
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 678 500, fax. 897 672 303
REGON: 51074350000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: „Budowa infrastruktury uzdrowiskowej w Lidzbarku Warmińskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: „Budowa infrastruktury uzdrowiskowej w Lidzbarku Warmińskim”. 2. Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją ww. projektu należy wykonać zgodnie z postanowieniami decyzji pozwoleń na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzanie zgodności realizowanych robót budowlanych z umową, dokumentacjami projektowymi, z pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, przeciwpożarowymi i normami; 2) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją robót budowlanych oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzanie wykonanego przez realizatora robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji; 6) kontrola postępu prac i robót; W trakcie prowadzenia robót Zamawiający wymaga bezpośredniej obecności inspektowa nadzoru inwestorskiego lub inspektorów nadzoru inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin, licząc od momentu przekazania wezwania; 7) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych lub zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania; 8) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.; 9) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu; 10) stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru; 11) dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego; 12) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; 13) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu; 14) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi; 15) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót – projektu; 16) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania; 17) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego projektu i o ile zajdzie taka potrzeba - udział w pracach komisji powołanych do ustalenia stwierdzonych wad i usterek oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji jakości i okresie rękojmi; 18) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek; 19) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; 20) wykonywanie innych czynności niewymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. 4. Zakres robót budowlanych objętych projektem: 1) budowa tężni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; 2) budowa budynku technicznego tężni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; 3) budowa budynku toalet wolnostojących wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; 4) budowa wiaty śmietnikowej; 5) budowa wiaty rekreacyjnej; 6) wykonanie placu zabaw; 7) budowa promenad; 8) budowa parkingu; 9) budowa wjazdów; 10) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej; 11) wykonanie instalacji teletechnicznej wewnętrznej i zewnętrznej; 12) wykonanie monitoringu meteorologicznego i stanu czystości powietrza; 13) budowa przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 14) budowa przyłączy i sieci wodociągowych; 15) budowa sieci wodociągowej – solankowej; 16) wykonanie zagospodarowania terenu, a także wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl, z obowiązującymi normami i przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.). 6. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-04-12 - Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy traktów pieszo – rowerowych i pieszych oraz budowy oświetlenia.
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy rozbudowy i modernizacji małej architektury
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania /w formule zaprojektuj i wybuduj/: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1867N (Wierzbiny) – Drygały – Skarżyn od km 0+000 do km 11+200”
Dodano: 2021-06-30 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie”
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7
Dodano: 2021-02-18 - Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
Dodano: 2020-12-29 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Dodano: 2020-12-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Modernizacja zabytkowego budynku mieszkalnego nr 84 w msc. Turza Wielka, gm. Działdowo”
Dodano: 2020-10-22