Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 678 500 , fax. 897 672 303
- Data zamieszczenia: 2017-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. A. Świętochowskiego 14
11100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 678 500, fax. 897 672 303
REGON: 51074350000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim”. 2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM. 2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzanie zgodności realizowanych robót budowlanych z umową, dokumentacją projektową, z pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno- budowlanymi i Polskimi Normami; b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją robót budowlanych oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzanie wykonanego przez realizatora robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji; f) kontrola postępu prac i robót; W trakcie prowadzenia robót Zamawiający wymaga bezpośredniej obecności inspektowa nadzoru lub inspektorów nadzoru na placu budowy wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; g) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych lub zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania; h) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.; i) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu; j) stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru; k) dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego; l) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; ł) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu; m) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi; n) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót – projektu; o) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania; p) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego i o ile zajdzie taka potrzeba - udział w pracach komisji powołanych do ustalenia stwierdzonych wad i usterek oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji jakości i okresie rękojmi; r) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek; s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; t) wykonywanie innych czynności niewymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. 3. Zakres robót budowlanych objętych projektem: wykonanie następujących elementów: opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego o łącznej długości 1014,36 m, opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego, gr. 50cm, opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego na skarpach stawów, oczyszczenie stawów z namulisk oraz zasypanie połączenia rzeki Łyny ze stawem nr 2, przepusty łączące stawy nr 1 i 2 oraz 2 i 3 w system paciorkowy, odwodnienie terenu siecią drenarską z odprowadzeniem wód do rzeki Łyny, fontanna typu dry-plaza o średnicy 7m wraz z przyłączami elektroenergetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym, żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą – zejście do rzeki Łyny, żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą – zejście do stawu nr 1, dowiązanie schodów do istniejącego parkingu przy Lidzbarskim Domu Kultury, żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą – zejście z ul. Wysokiej Bramy, ciągi piesze o nawierzchni z kostki kamiennej, wydzielone obrzeżami betonowymi na ławie betonowej z oporem, wyposażone w elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), ciąg pieszo-jezdny prowadzący do posesji, znajdującej się na działce 40/11, obręb Lidzbark 7, siłownia plenerowa, pow. ok. 242,50m2, posiadająca 14 stanowisk do ćwiczeń, o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej EPDM, (7 urządzeń + tablica informacyjna), dwa boiska do gry w bule, pow. ok. 2 x 60m2, o nawierzchni z tłucznia granitowego, miejsca wypoczynku na trawie – układ ciągów komunikacyjnych o szer.80cm, o nawierzchni z kostki kamiennej, pomiędzy którymi powstaną miejsca wypoczynku obsiane mieszanką traw, palenisko o średnicy wewnętrznej 1,5m, pochylnia przy Lidzbarskim Domu Kultury, łącząca poziom ciągu pieszego przy ulicy Słowackiego z ciągiem pieszym usytuowanym przy schodach Lidzbarskiego Domu Kultury, widownia plenerowa z elementów prefabrykowanych, wkomponowana w istniejącą skarpę terenową, pięciorzędowa, ze schodami. Liczba miejsc siedzących ok. 180, siedziska z drewna kompozytowego, toaleta stacjonarna wraz z przyłączami energetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym – 2 szt., miejsca dla toalety przenośnej – 3 szt., elementy małej architektury – altana, mostek drewniany, stojaki na rowery, miejsca do gry w szachy, ławki parkowe, kosze na śmieci, remont istniejących cieków pod projektowanym ciągiem pieszym wraz z wlotem do rzeki, malowanie istniejących garaży oraz przesłonięcie ich roślinnością, w ramach zagospodarowania plant na wysokości ulicy Wysokiej Bramy, wejście na Bulwar od strony ul. Wysokiej Bramy, monitoring terenu, kamery 4 szt., plac zabaw – urządzenia zabawowe w ilości 13 szt., tablice informacyjne 4 szt., ogrodzenie, elementy małej architektury o funkcji edukacyjnej – tablice informacyjno – edukacyjne 9 szt., zagospodarowanie terenu nowymi nasadzeniami i uporządkowaniem zieleni, a także wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl, z obowiązującymi normami i przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666, z późn.zm.). 5. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap IV”
Dodano: 2024-06-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-05-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-04-12 - Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy traktów pieszo – rowerowych i pieszych oraz budowy oświetlenia.
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy rozbudowy i modernizacji małej architektury
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania /w formule zaprojektuj i wybuduj/: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1867N (Wierzbiny) – Drygały – Skarżyn od km 0+000 do km 11+200”
Dodano: 2021-06-30 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie”
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7
Dodano: 2021-02-18 - Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
Dodano: 2020-12-29