Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia użytkowe na potrzeby, PCPR w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Piłsudskiego 5” realizowana w ramach projektu Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Powiat Ełcki ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 218 300 , fax. 876 218 339
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
    ul. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 218 300, fax. 876 218 339
    REGON: 79067105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia użytkowe na potrzeby, PCPR w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Piłsudskiego 5” realizowana w ramach projektu Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia użytkowe na potrzeby, PCPR w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Piłsudskiego 5” realizowana w ramach projektu Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Zakres usług pełnionych przez inspektor nadzoru powinien być realizowany wg. wytycznych zawartych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) oraz wszystkimi przepisami w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach