Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5
55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II – Zakup licencji i wdrożenie edytora formularzy elektronicznych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup zakup licencji edytora formularzy elektronicznych, wraz z dostawą wdrożeniem oraz szkoleniem dla Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu informatycznego jako element wdrożenia e-usług w ramach projektu pn.: „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1. „E-usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.1. E-usługi publiczne – konkurs horyzontalny Schemat 2.1 A Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych (A2B, A2C): e) zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014–2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne, lecz nie gorsze niż określone w Załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzanie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy (zał. nr 4 do SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa platformy komunikacyjnej dla usług SmartCity
Dodano: 2023-11-10 - „BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”, Znak postępowania: ZP-4/12/2020.
Dodano: 2021-04-20 - BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ JEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-12-29 - dostawa i instalacja (wdrożenie) przez Wykonawcę oprogramowania do informatycznego zarządzania i prezentacji on-line zbiorów archiwalno-muzealnych Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-25 - Zakup i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w zakresie procesów kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem i audytem wewnętrznym w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022, nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ3/17.
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
Dodano: 2019-11-20 - Usługa realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2019-11-19 - USŁUGA REALIZACJI CENTRALNEJ BAZY UŻYTKOWNIKÓW I ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW – WDROŻENIE SYSTEMÓW W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU.
Dodano: 2019-09-03 - Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2019-07-11 - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE.
Dodano: 2019-05-21