Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
REGON: 28901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego i informatycznego dla Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku : cz.1 wyposażenie meblowe; cz.2 wyposażenie gospodarcze; cz.3 wyposażenie informatyczne-komputery; cz. 4 wyposażenie informatyczne - drukarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego i informatycznego dla Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku: a) Część 1 – wyposażenie meblowe; b) Część 2 – wyposażenie gospodarcze: Pakiet nr 1- dozowniki na płyn dezynfekcyjny i mydło; Pakiet nr 2- dozowniki na mydło; Pakiet nr 3-kosze na odpady; Pakiet nr 4-stelaż na odpady; Pakiet nr 5-szafki przyłóżkowe; Pakiet nr 6- wózki; Pakiet nr 7-wyposażenie łazienkowe. c) Część 3 – wyposażenie informatyczne-komputery; d) Część 4 - wyposażenie informatyczne-drukarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych wraz z wykazami parametrów wymagalnych i oferowanych stanowiących Rozdział nr V. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach 1.1) Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 1.2) Formularze cenowe wraz z wykazami parametrów wymagalnych (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział V SIWZ) 1.3) PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 1.3)3 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie 2.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Publicznego w Polanicy – Zdroju i Przedszkola nr 1 w Polanicy Zdroju z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-01-28 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-11-22 - SZP/242-132/2022_Wykonanie, dostawa i montaż mebli do budynku T-2 i T-3 Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-25 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-10-19 - SZP/242-198/2022_Dostawa foteli obrotowych, biurowych dla Katedry Sztucznej Inteligencji na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2021-02-23 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2021-01-14 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2020-12-04 - ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2020-10-22