Przetargi.pl
/Budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu /Radosna Szkoła/ przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Rusinowie/

Zespół Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3516059 , fax. 052 3516059
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Oświaty i Wychowania
    ul. Kościuszki 30 30
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3516059, fax. 052 3516059
    REGON: 00111280100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: w
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    /Budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu /Radosna Szkoła/ przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Rusinowie/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu /Radosna Szkoła/ przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Rusinowie Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będących załącznikami do niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem małego placu zabaw o powierzchni całkowitej 258,05 m2: W skład którego wchodzą: - teren z urządzeniami placu - powierzchnia terenu z nawierzchnią elastyczną zgodną z normą EN 1177 w kolorze pomarańczowym RAL 2011 154m? - powierzchnia terenu z nawierzchnią elastyczna zgodny z normą EN 1177 w kolorze ciemnoniebieskim RAL 500s 20,05m? - powierzchnia nawierzchni trawiastej: 84,00 m? Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Oferowane elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń użytkowania, posiadające parametry techniczne jak urządzenia przedstawione w wykazie zabawek do placu zabaw. Wykonawca dostarczy zamawiającemu atesty i aprobaty techniczne na dostarczone elementy i użyte materiały na wszystkie urządzenia zabawowe Prze pierwsze 12 m-cy nieodpłatna konserwacja urządzeń zabawowych świadczona przez wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia Wszystkie zamontowane urządzenia oraz ułożona nawierzchnia muszą posiadać certyfikaty i atesty, w szczególności muszą odpowiadać normom PN-EN 1176 (urządzenia) oraz PN 1177 (nawierzchni). Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej istnieje możliwość kontaktu z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jezeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym przy dokonywaniu wyceny). Wymaga się przedłożenia kosztorysu ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach