Przetargi.pl
26_RB_2009-Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - 2 Zadania. Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie Nr 2 - Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    26_RB_2009-Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - 2 Zadania. Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie Nr 2 - Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ROBOTA BUDOWLANA: Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - w 2 Zadaniach. Zadanie Nr 1 -Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie Nr 2 -Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. 1.2. ZAKRES ROBÓT: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Wymiana okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV we wszystkich modułach mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych i w modułach środkowych na kondygnacji XV, oraz na aluminiową w modułach skrajnych ( ze skośnym dachem) na kondygnacji XV. 2.Wymiana okien i drzwi balkonowych stalowych na klatkach schodowych na okna i drzwi z profili aluminiowych z przekładką z tworzywa sztucznego( tzw. ciepłe ) 3.Wymiana parapetów zewnętrznych 4.Montaż uprzednio zdemontowanej stalowej balustrady na klatkach schodowych, po osadzeniu okien i drzwi z profili aluminiowych Parametry profili, kolorystyka okien i drzwi, rodzaj okuć, szklenie zgodnie z opisem zawartym w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: -Projekt wykonawczy wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych - opracowany przez Archwig Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 100/5 50-348 Wrocław - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; -Przedmiar robót wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ; -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowane przez arch. mgr inż. Janusza Grochowskiego - stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Malowanie pomieszczeń - modułów mieszkalnych od I do XVII piętra,wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Wymiana drzwi zewnętrznych do zsypu 3.Wymiana skrzydeł drzwiowych wejściowych do modułów gościnnych na II, III, IV I V piętrze i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych w module gościnnym na V piętrze 4.Wymiana wykładzin podłogowych PCV we wszystkich modułach mieszkalnych, z wyjątkiem modułów gościnnych 5. Wymiana wykładzin dywanowych w module gościnnym na V piętrze SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu modułów mieszkalnych w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. -Przedmiar robót remontu modułów mieszkalnych w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ. -Szkic piętra powtarzalnego DS. OŁÓWEK - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiadających wskazanym wyżej zadaniom. -Wykonawca decyduje na ile zadań będzie składał ofertę. -Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdego zadania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium - dla każdego z Zadań osobno - w wysokości: Dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych) Dla Zadania Nr 2 - 15.000,00 zł ( piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Dla zadania Nr 1 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każda, (w zakres których wchodziła dostawa z montażem lub wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej ),wykonanych w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców, 2) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy/ Kierownik robót budowlanych - posiadający co najmniej: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. Dla zadania Nr 2 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda, (w zakres których wchodziło malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin podłogowych),wykonanych w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców; * budynek zamieszkania zbiorowego - budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny (na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2004 r. nr 109, poz. 1156) 4) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy/ Kierownik robót budowlanych - posiadający co najmniej: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 1. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedłoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp. - załącznik nr 3. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 2. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Dla Zadania Nr 1 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każda(w zakres których wchodziła dostawa z montażem lub wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej ),wykonane w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców - wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 1) SIWZ. Wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. - Dla Zadania Nr 2 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda (w zakres których wchodziło malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymiana wykładzin podłogowych),wykonane w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców - wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 3) SIWZ. Wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 12 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2) i 4). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganych osób, wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzający fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 8. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2, 4, 5, 6, 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie 10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach