Przetargi.pl
1.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów 2.Remont drogi gminnej na dz. nr 980 w m. Bieliny 3.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów na odcinku od km 0+0763 do km 1+260

Gmina i Miasto Ulanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-410 Ulanów, ul. Rynek 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8763041 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Ulanów
    ul. Rynek 5 5
    37-410 Ulanów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8763041 w. 32
    REGON: 83040948800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów 2.Remont drogi gminnej na dz. nr 980 w m. Bieliny 3.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów na odcinku od km 0+0763 do km 1+260
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ul. św. Wojciecha w miejscowości Bieliny , droga nr 1076 R Bieliny - Rudnik na projektowanym do przebudowy odcinku od km 0+037 do km 1+836 na działce ewidencyjnej nr 1112 posiada obecnie nawierzchnie bitumiczną o szerokości zmiennej od 5.0 do 6.0 m, lewostronny i prawostronny ciąg pieszy o szerokości śr. 1.5 m oraz prawostronne pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, średnio o 0,75 m, rowy odwadniające oraz kanalizację burzową. Na odcinku planowanej przebudowy nawierzchnia drogi posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym, wyboje, oraz spękania świadczące o utracie nośności konstrukcji drogi. Pobocza zdeformowane, rowy zamulone powodują zakłócenia w prawidłowym odwodnieniu korpusu drogowego. Projektowany stan zagospodarowania polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez: - wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni, zapewniające przeniesienie prognozowanych obciążeń ruchem kategorii KR2, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, - odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety, założone spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy do istniejących rowów odwadniających, - poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów; szerokości i krzywizn łuków poziomych jezdni wlotów. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu; - nawierzchnia jezdni: 9 880,50 m? - pobocza: 1 623,75 m? - chodniki: 1 689,50 m? 2. Ul. Zawiejska w miejscowości Bieliny, droga nr 102841R na projektowanych do przebudowy odcinku od km 0+010 do km 0+763 na działkach ewidencyjnych nr 1216, 1249/2, 154 posiada obecnie nawierzchnie bitumiczną o szerokości zmiennej od 4.0 do 6.0 m, prawostronne i lewostronne pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, średnio 0,75 m, oraz kanalizację burzową. Na odcinku planowanej przebudowy nawierzchnia drogi posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym, ubytki , wyboje oraz spękania świadczące o utracie nośności konstrukcji drogi. Pobocza zdeformowane posiadające na części drogi krawężniki przeznaczone do likwidacji. Projektowany stan zagospodarowania polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez: - wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni, zapewniające przeniesienie prognozowanych obciążeń ruchem kategorii KR1, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, - odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety, założone spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy do istniejących rowów odwadniających oraz kanalizacji burzowej, - poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów; szerokości i krzywizn łuków poziomych jezdni wlotów, Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu; - nawierzchnia jezdni: 4 446,10 m? - pobocza: 941,0 m? Ad.2. Projektowany remont drogi gminnej w m. Bieliny na działce nr ew. 980 jako droga klasy D (dojazdowa) stanowi ważny szlak komunikacyjny w układzie Gminy Ulanów . Przebiega przez tereny zabudowane. Jezdnia na części ciągu posiada obecnie konstrukcję podatną o nawierzchni tłuczniowej , jej szerokość w stanie istniejącym wynosi śr. od 3,00 do.3,50 m. Pobocza gruntowe o średniej szerokości 0,5 m . Stan techniczny nawierzchni określony wg czterostopniowej klasyfikacji SOSN, ma podstawie inwentaryzacji i wizualnej oceny uszkodzeń, odnosi ją do klasy D - stan zły, tj. nawierzchnia z uszkodzeniami wymagająca zaplanowania pilnych zabiegów remontowo - modernizacyjnych. Istniejące uszkodzenia świadczą o zbyt małej nośności, ubytki, wyboje stwarzają, szczególnie w okresie wiosennych roztopów, bardzo duże zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Mimo remontów cząstkowych stan jezdni przedmiotowego ciągu drogowego sukcesywnie uległ na skutek obfitych opadów deszczu degradacji. Jedyną szansą na zahamowanie tego procesu, oraz dostosowanie parametrów geometryczno - konstrukcyjnych do aktualnie panujących warunków ruchu jest gruntowany remont. Droga obecnie obciążona jest ruchem o natężeniu KR-1 i stanowi funkcję drogi dojazdowej (klasa D). STAN PROJEKTOWANY: Dane wyjściowe: a) Liczba osi obliczeniowych 100 kN na dobę na obliczeniowy pas ruchu z prognozowanego SDR w połowie okresu eksploatacji przebudowanej drogi: L = 11 osi 100 kN / dobę, (KR1), b) Roczny wzrost ruchu: p = 5 %, c) Podbudowa nawierzchni: tłuczeń ,mieszanka mineralno-asfaltowa d) Prędkość projektowa 40 km / h e) Obliczeniowy okres eksploatacji drogi po wykonaniu wzmocnienia: 10 lat, f) Droga jednojezdniowa, jednopasowa. Projektowane parametry geometryczne: nawierzchnia jezdni o szerokości od 3,00 do 3,50 m na wszystkich odcinkach o przekroju dwustronnym ze spadkiem o wartości 2 % na nawierzchni bitumicznej. pobocza o szerokości 0,5 m ze spadkiem 6 % ukształtowanie osi jezdni w planie bez zmian (po istniejącej trasie), po wytyczeniu przed rozpoczęciem robót za pomocą tyczek oraz palików, niweleta osi jezdni podniesiona o całkowitą grubość projektowanych warstw konstrukcyjnych, poza tym bez zmian. Ad. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej. Projektuje się na odcinku od km 0+763 do km 1+260 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego. Na całej długości szerokość jezdni zmienna od 3,0 m do 6,0 m. Nawierzchnia : dwie warstwy betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o grubości 4 cm i ścieralna grubości 3 cm. Dodatkowo projektuje się obustronne pobocze o szerokości 0,5 m. Odwodnienie będzie realizowane przez system spadków poprzecznych i podłużnych. Nawierzchnia jezdni: 2061 m? Pobocza: 497 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy ). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy Salowa Wola Nr 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek 5 37-410 Ulanów w kancelarii pok. 10 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach