Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
Rynek 6 6
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
REGON: 00052488400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów 34 m3, 2. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów KP7 i KP10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dotyczy zadania nr 1: - rok produkcji min 2000 i młodsze, - dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg, - ładowność min 14 000 kg, - przebieg do 250 000 km, - masa własna pojazdu max. 11 500 kg, - sprzęg do podczepiania przyczep, - liczba osi 3, - rodzaj kół: oś pierwsza - pojedyncze, oś druga - podwójne (bliźniaki), oś trzecia - pojedyncze, - blokada mechanizmu różnicowego na osi napędowej, - oś trzecia (ostatnia) podnoszona, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze 315 R 22,5, Podwozie zgodne z kompletacją fabryczną oryginalne bez przeróbek w kolorze czarnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, do niniejszej specyfikacji. Dotyczy zadania nr 2: - podwozie 4 x 2 - rok produkcji min 2000 i młodsze, - przebieg do 250 000 km, - dopuszczalna masa całkowita 14 000 kg, - ładowność min 8 000 kg, - instalacja pneumatyczna z odwadniaczem, osuszaczem i podgrzewaczem, - rodzaj kół: przód pojedynczy, tył bliźniaki, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze R 22,5, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa śmieciarki o poj. skrzyni 7-8 m3 wraz z urządzeniem zasypowym zamontowanej na podwoziu samochodowym o DMC 7000- 9000 kg
Dodano: 2015-10-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu - śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych.
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa śmieciarki o poj. skrzyni 7-8 m3 wraz z urządzeniem zasypowym zamontowanej na podwoziu samochodowym o DMC 7000- 9000 kg
Dodano: 2015-09-08 - Dostawa śmieciarki o poj. skrzyni 7-8 m3, wraz z urządzeniem zasypowym zamontowanej na podwoziu samochodowym o DMC 7000 - 9000 kg
Dodano: 2015-09-01 - Leasing operacyjny lekkiego samochodu dostawczego z podwójną kabiną
Dodano: 2015-02-27 - dostawa używanego samochodu śmieciarki dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu.
Dodano: 2015-02-19 - Leasing operacyjny lekkiego samochodu dostawczego z podwójna kabiną
Dodano: 2015-02-16 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu - śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa (leasing operacyjny) samochodu do wywozu odpadów komunalnych
Dodano: 2014-05-27