Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Policyjnej Izby Dziecka w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 3, zgodnie z dokumentacją projektową, technologią robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Policyjnej Izby Dziecka w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 3, zgodnie z dokumentacją projektową, technologią robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Policyjnej Izby Dziecka w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 3, zgodnie z dokumentacją projektową, technologią robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wydzielonych pomieszczeń kondygnacji I piętra dla potrzeb Policyjnej Izby Dziecka. 2.1. Zakres prac obejmuje: 2.1.1. Roboty budowlane. 2.1.2. Roboty instalacji elektrycznych. 2.1.3. Roboty instalacji sanitarnych. 2.2. W ramach przedmiotowego opracowania wydzielono dwie strefy funkcjonalne: 2.2.1. Strefę Policyjnej Izby Dziecka. 2.2.2. Strefę biurową. 2.3. Zakres robót w strefie PID obejmuje; 2.3.1. Wymianę stolarki drzwiowej na drzwi dostosowane do wymogów PID 2.3.2. Zmianę rodzaju podłóg na wykładzinę PCV 2.3.3. Wykonanie zabezpieczeń okien i grzejników 2.3.4. Wykonania nowej instalacji elektrycznej 2.3.5. Wykonanie instalacji niskoprądowych 2.3.6. Tynki i malowania 2.3.7. Wyburzenia ścian 2.3.8. Montaż podciągów 2.3.9. Wykonanie nowych wejść do pomieszczeń 2.3.10. Wykonanie ścianek systemowych w sanitariacie 2.3.11. Wykonanie sufitu podwieszonego 2.3.12. Zamurowanie istniejących otworów drzwiowych 2.4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa, opracowana w marcu 2011 roku przez: Biuro Projektowe PORTAL AB s.c. Jelenia Góra ul. Wolności 171. 2.5. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 2.5.1. Projekt budowlany załącznik nr 13 do SIWZ. 2.5.2. Projekt wykonawczy załącznik nr 12 do SIWZ 2.5.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 10 do SIWZ 2.5.4. Przedmiar robót załącznik nr 11 do SIWZ. 2.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 2.7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ), projekcie budowlanym (załącznik nr 13 do SIWZ), projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych i projekcie wykonawczym architektoniczno-konstrukcyjnym (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i obowiązującymi normami, obowiązującymi Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 2.9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie integralną częścią umowy, ze szczególnym uwzględnieniem: 2.9.1. terminów realizacji poszczególnych etapów robót, 2.9.2. kolejności wykonywanych prac. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać termin zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. 2.11. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych a ponadto poniesie koszty związane z : 2.11.1. ubezpieczeniem przedmiotu umowy, 2.11.2. przeprowadzeniem wymaganych prób i badań, 2.11.3. zorganizowaniem placu budowy i zaplecza, 2.11.4. zajęciem pasa ruchu drogowego (jeżeli będzie zachodzić taka potrzeba). 2.12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym wraz z certyfikatami, atestami i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały o których mowa, muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom SIWZ oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. 2.13. W przypadku konieczności demontażu elementów wewnętrznej logicznej sieci strukturalnej Wykonawca w uzgodnieniu z użytkownikiem i inspektorem nadzoru zabezpieczy a następnie odtworzy stan pierwotny wymienionej instalacji. 2.14. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Podwykonawstwo. Zakres robót ujętych w przedmiarze robót może być zlecony podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie (złożyć wraz z ofertą załącznik nr 6 do SIWZ) te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazwy podwykonawcy oraz zakresu powierzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - NBP Oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - numer sprawy PU-2380-169-061-122/2011/AB. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. gwarancjach bankowych 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt Tel.: 71/3403973), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 2. Wysokość wadium. 2.1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 3. Zasady zwrotu wadium. 3.1. Zamawiający zwraca wadium na podstawie art. 46 ustawy wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 3.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 3.4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zatrzymanie wadium. 4.1. W myśl art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.2. W myśl art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 4.2.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 4.2.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4.2.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach