Przetargi.pl
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług teleinformatycznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanych w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług teleinformatycznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanych w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług teleinformatycznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanych w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności świadczenie usług teleinformatycznych w zakresie administrowania klastrem serwerów RHEL, w ramach którego działają aplikacje obsługujące uczelniane witryny WWW dla czterech jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, tj. Centrum Zdalnego Nauczania, Zespół Portalu Uniwersyteckiego, Działu Rekrutacji na Studia i Sekcji Systemów Informacyjnych, zlokalizowanych w Krakowie, tj. 1.1.1 Opieka nad należącymi do jednostek wymienionych w punkcie 3.1.1 serwerami, zarówno tymi działającymi samodzielnie jak i tymi połączonymi w klaster obliczeniowy, wirtualnymi maszynami działającymi w ramach klastra, oraz urządzeniami pomocniczymi (switche ethernetowe, macierze iSCSI). W zakres opieki wchodzi nadzór nad ich stanem sprzętowym, dokonywanie niezbędnych napraw (z dostarczonych przez Zamawiajacego części), instalacja systemów operacyjnych Red Hat Enterprise Linux oraz CentOS, ich konfiguracja i przygotowywanie środowisk dla aplikacji wykorzystywanych przez powyższe jednostki. W zakres czynności konfiguracyjnych wchodzi instalowanie oprogramowania (łącznie z przygotowywaniem niestandardowych pakietów RPM), konfigurowanie parametrów SELinux, protokołu IP (obejmuje również iptables, tunele IPsec, interfejsy VLAN, sieci VPN), zdalnych dysków NFS, serwisów DNS (w tym primary DNS), LDAP (połączone ze skonfigurowaniem klientów centralnej bazy kont), poczty (SMTP, maskowanie adresów, wirtualne domeny, IMAP, POP), zdalnego logowania i transferu plików, repozytoriów SVN oraz git, HTTP/HTTPS z obsługą języków skryptowych, aplikacyjnych (JAVA, JSP), akceleratorów proxy HTTP/HTTPS, replikowanych serwerów bazodanowych MySQL. 1.1.2 Opieka nad klastrem jako całością. Obejmuje to konfigurowanie sprzętu i oprogramowania w celu zapewnienia odporności na pojedyncze awarie (klaster high availability), konfigurację macierzy iSCSI, współdzielonych dysków GFS, przydział zasobów dla maszyn wirtualnych, ich tworzenie, instalację i konfigurację. 1.1.3 Zapewnienie ciągłego monitoringu stanu klastra, serwerów, maszyn wirtualnych oraz działających na nich usług, z powiadamianiem o występujących awariach przez pocztę albo SMS-y. 1.1.4 Współpraca z webmasterami poszczególnych witryn podczas ich instalacji, upgradeów i użytkowania. Obejmuje to wspólne ustalanie wymagań danej witryny, przygotowanie dla niej odpowiedniego środowiska, monitorowanie wydajności witryny, tuning witryny i baz danych. Obejmuje to również pomoc przy dostosowywaniu witryn do już istniejącej infrastruktury uczelnianej - zastąpienie lokalnej bazy użytkowników odwołaniem do witryny centralnego logowania CAS, zaprojektowanie i zaimplementowanie migracji danych pomiędzy różnymi witrynami i systemami informatycznymi uczelni. Głównymi witrynami, którym należy zapewnić wsparcie, są witryny zdalnego nauczania (Moodle, Expression Engine), ogólnouniwersytecka (Liferay), obsługi studentów (USOSweb), rekrutacyjna (system specyficzny dla UJ). Oprócz powyższych, wsparcie należy zapewnić również wszystkim pozostałym witrynom i usługom działającym na klastrze i serwerach jednostek wymienionych powyżej. 1.1.5 Respektowanie we wszystkich wykonywanych czynnościach zasad ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami), opracowywanie i wdrażanie polityk bezpieczeństwa zgodnych z tą ustawą, wykonywanie i zarządzanie kopiami bezpieczeństwa, opracowywanie i wdrażanie procedur pozwalających na szybkie wznowienie pracy głównych witryn po katastrofach różnej skali (łącznie z fizycznym zniszczeniem klastra wraz z serwerownią, w której się znajduje). 1.1.6 Analizę poziomu zużycia zasobów, i na tej podstawie planowanie z odpowiednim wyprzedzeniem zakupu dodatkowych serwerów, dysków, itp. Przygotowywanie SIWZ-ów i branie udziału w postępowaniu przetargowym. 1.1.7 Udzielanie pomocy pracownikom jednostek wymienionych w punkcie 3.1.1 w innych sprawach związanych z informatyką w zakresie działalności prowadzonej przez te jednostki, a także udział w rozmowach, opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz wspieraniu innych organizacji i osób, które współpracują bądź nawiążą współpracę z tymi jednostkami w okresie obowiązywania umowy. 1.1.8 Zapewnienie takiej samej opieki i wsparcia dla jednostek i witryn, które w czasie obowiązywania umowy mogą dołączyć do grona użytkowników klastra. 1.1.9 Wymagana jest pełna dyspozycyjność, z możliwością telefonicznego zgłoszenia problemu o dowolnej porze (24/7). Rozwiązywanie problemu musi się rozpocząć nie później niż trzy godziny po jego zgłoszeniu. 1.1.10 Osobista obecność na spotkaniach odbywających się w krakowskich budynkach UJ wymagana będzie nie częściej niż trzy razy na tydzień po dwie godziny (liczone jako średnia w miesiącu kalendarzowym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 2.000,00 zł. PLN (słownie: dwa tysiące złotych (PLN)). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach