Przetargi.pl
1) Opracowanie ekofizjograficzne dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lądek Zdrój; 2) Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lądek Zdrój wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Opracowanie ekofizjograficzne dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lądek Zdrój; 2) Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lądek Zdrój wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) opracowania ekofizjograficznego dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek Zdrój zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. Nr 155 poz. 1298 z 2002 r.) 2) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek Zdrój, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późniejszymi zmianami) wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego studium zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. 199 poz. 1227 z 2008 r.) Obszar będący przedmiotem opracowania ekofizjografii i studium obejmuje całą gminę Lądek Zdrój w jej granicach administracyjnych tj. obszar o powierzchni 11 720 ha, z czego około 4960 ha jest użytkowane rolniczo, a około 6010 ha to powierzchnia lasów .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zmianami), którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z rejestru KRS, albo aktualne zaświadczenie do ewidencji działalności gospodarczej - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 pzp potwierdzająca odpowiednio, że wykonawcy nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem; o udzielenie zamówienia, przekupstwa, obrotowi gospodarczemu oraz potwierdzające, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie dokumenty wymienione powyżej składa oddzielnie każdy z partnerów. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w tym; 2.1 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie ekofizjograficzne na potrzeby Studium i jedno Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania (opracowane w oparciu o ustawę z dnia 27.03.2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uchwalone uchwałą rady gminy , o obszarze obejmującym całą jednostkę administracyjną- gminę. 2.2 powierzą funkcję głównego projektanta urbaniście,z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w samodzielnym projektowaniu przestrzeni i posiadającego stosowne uprawnienia i przynależnego do Izby Urbanistów (potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby oraz posiadanie ubezpieczenia oc) 2.3 zapewnią udział w pracach, zespołu projektowego złożonego ze specjalistów z dziedzin wymaganych w związku z problematyką opracowania : a) ds. ochrony środowiska naturalnego z uwzględnieniem problematyki uzdrowiskowej b) ds. ochrony środowiska kulturowego, c) ds. układów drogowych, stwierdzony dokumentami potwierdzającymi nabyte specjalizacje. 2.4 posiadają odpowiedni sprzęt i legalne oprogramowanie, które będzie służyć realizacji zamówienia. Dokumenty wskazane w podpunktach 2.1 do 2.4 mogą dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zmówienie i powinny być potwierdzone przez Pełnomocnika. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). Dokumenty składają wszyscy partnerzy oddzielnie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł ( sto tysięcy zł). W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie ubezpieczenie oc może dotyczyć tylko jednego z partnerów jeżeli ma on do tego upoważnienie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1665 ze zmianami). Przy wspólnym ubieganiu się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z partnerów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1) oświadczenia na formularzu stanowiącym integralną część SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób ( podmiotów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą bezpośrednio uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikację ( uprawnienia do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem) oraz zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej głównego projektanta. 4) wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jako warunek konieczny przestąpienia do przetargu przyjąć wykazanie przez wykonawcę, iż w ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonał minimum jedna pełną dokumentacje opracowania porównywalnego z przedmiotem niniejszego zamówienia. Spełnienie tego warunku winno być udokumentowane poprzez załączenie referencji (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez oferenta) wystawionych przez Zamawiającego, podpisanych przez osoby upoważnionych do reprezentowania na zewnątrz tego Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten dotyczy łącznie wszystkich partnerów. 5) z postępowania Zamawiajmy wykluczy wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach