Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego wraz z przeprowadzeniem testów predyspozycji zawodowych dla grupy 30 uczniów z klas I i II liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bielawie - DU-Z.272.37.2012

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769643 , fax. 71 7769141, 7769702
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769643, fax. 71 7769141, 7769702
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwd.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego wraz z przeprowadzeniem testów predyspozycji zawodowych dla grupy 30 uczniów z klas I i II liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bielawie - DU-Z.272.37.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego wraz z przeprowadzeniem testów predyspozycji zawodowych dla grupy 30 uczniów z klas I i II liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bielawie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z poradnictwa zawodowego, które składają się z części teoretycznej i praktycznej. 3. Część teoretyczna ma trwać 5 godzin lekcyjnych. Wykonawca musi przewidzieć co najmniej 1 przerwę na odpoczynek w wymiarze 15 minut. Łączny czas przeznaczony na przerwy jest czasem dodatkowym, tj. nie jest wliczany w pięciogodzinny czas zajęć. 4. Część teoretyczna ma obejmować wykłady na następujące tematy: lokalny rynek pracy, możliwości szkolenia i kształcenia w zakresie mechatroniki, ochrony środowiska i energii odnawialnych, architektury krajobrazu (w tym informacje o typach szkół wyższych i kierunkach studiów), porady ułatwiające wybór studiów, informacje o zdobywaniu kwalifikacji zawodowych. Uczniowie mają mieć możliwość aktywnego udziału w zajęciach poprzez zadawanie pytań itp. 5. Część praktyczna ma trwać 6 godzin zegarowych i nie może odbyć się w tym samym dniu, co zajęcia z części teoretycznej. 6. W trakcie zajęć praktycznych zaleca się co najmniej 2 przerwy dziesięciominutowe na odpoczynek, przy czym łączny czas przeznaczony na przerwy jest czasem dodatkowym, tj. nie jest wliczany w sześciogodzinny czas zajęć. 7. Część praktyczna składa się z 2 segmentów: warsztaty z poradnictwa zawodowego oraz przeprowadzenie pisemnych testów określających preferencje i predyspozycje zawodowe: 8. Warsztaty obejmują: analizę swoich słabych i mocnych stron, pisanie dokumentów aplikacyjnych, przykłady prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, autoprezentacja. 9. Pisemne testy preferencji i predyspozycji zawodowych mają być przeprowadzone zgodnie ze sprawdzonymi teoriami psychologicznymi w zakresie doradztwa zawodowego (np. koncepcjami Supera, Hollanda, Kudera, Stronga, Roe, typologii Myers-Briggs itd.). 10. Sporządzenie pisemnego opracowania wyników testów indywidualnie dla każdego ucznia, przy czym opracowanie dla każdego ucznia ma mieć objętość minimum jednej strony (przyjmuje się, że jedna strona obejmuje około 1800 znaków ze spacjami pisanych czcionką Verdana, wielkość 10), 11. Indywidualne konsultacje z uczniami, podczas których zostaną przekazane uczniowi i omówione z nim wyniki testów, przy czym każdemu uczniowi należy poświęcić 45 minut. 12. Podsumowanie zajęć w postaci pisemnego raportu w 2 egzemplarzach, jeden w języku polskim, drugi w języku angielskim, oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .doc lub .pdf, jedną w wersji polskiej i jedną w wersji angielskiej. 13. Raport ma zawierać opis przebiegu zajęć i ich podsumowanie. 14. Raport ma obejmować minimum 10 stron, przy czym ustala się, że jedna strona obejmuje około 1800 znaków ze spacjami (w wersji polskiej), pisanych czcionką Verdana, wielkość 10. 15. Raport ma być oznaczony logotypami zgodnie z wytycznymi Programu Europa Centralna oraz wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. 16. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały dydaktyczne i piśmiennicze dla wszystkich 30 uczniów, tj. teczki, zeszyty, długopisy itp. 17. Zamawiający zapewnia pomieszczenia na czas niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Zajęcia będą przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie przy ul. Szkolnej 5 w Bielawie. 18. Zamawiający nie zapewnia sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca ma zapewnić prowadzącego(-ych) posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych II stopnia na kierunku psychologia, pedagogika lub doradztwo zawodowe. 20. Wykonawca zapewnia opiekę w czasie zajęć i w czasie przerw między zajęciami. 21. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił we wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umwd.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach