Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3261325 w. 128 , fax. 071 3260622
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5 5
51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3261325 w. 128, fax. 071 3260622
REGON: 00029046900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę środków opatrunkowych - NR 09/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków opatrunkowych - pakiet nr 1- (załącznik nr 1a;1b;1c) W asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu Wykonali minimum dwa zamówienia publiczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia , której wartość wynosi m.in.: 1) Zadanie nr 1 - 600 000,00 zł 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę, o których mowa w punkcie 2.1. odpowiednio h),a) oraz dla punktu 4 punktu 2.1 b)-e) SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu 2.1. potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zamówień w zakresie dostarczenia drobnego wyposażenia gospodarczego z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. g) Posiadają zezwolenie na obrót środkami farmaceutycznymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne h) w celu potwierdzenia, że oferowane środki opatrunkowe spełniają warunki dopuszczenia do obrotu, Wykonawca przedstawi: Świadectwa dopuszczenia do obrotu: deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne, należy załączyć świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów klasy II a reguła 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-08 - PN 46/16 - dostawa opatrunków specjalistycznych przeciw odleżynom
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-23 - BZP.3810.41.2016.KB
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-04 - BZP.3810.26.2016.JU
Dodano: 2016-03-25 - ZP/PN/2016/18 - opatrunki podciśnieniowe, opaski gipsowe
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla wszystkich oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - dogrywka + wyczerpanie; USK/DZP/PN-213/2015
Dodano: 2016-01-22