Przetargi.pl
1. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/11, V/13, V/14 (ul. Ząbkowicka) wraz z budową spięcia kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic Kolejowej i Mostowej; 2. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/4, V/7 (ul. Złotostocka i Pl. Kościelny); 3. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/5, V/5a, V/6, V/8, V/9, V/15, V/16, V/17, V/18, V/19, V/20, V/21, V/22, V/23, V/24, V/25 (ul. Złotostocka, Krzyżowa, Pl. Kościelny, Paczkowska, Ząbkowicka, Kłodzka, Wileńska, Wąska);

Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
    ul. Ząbkowicka 26
    57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
    REGON: 89071844900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kamienieczabkowicki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/11, V/13, V/14 (ul. Ząbkowicka) wraz z budową spięcia kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic Kolejowej i Mostowej; 2. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/4, V/7 (ul. Złotostocka i Pl. Kościelny); 3. Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/5, V/5a, V/6, V/8, V/9, V/15, V/16, V/17, V/18, V/19, V/20, V/21, V/22, V/23, V/24, V/25 (ul. Złotostocka, Krzyżowa, Pl. Kościelny, Paczkowska, Ząbkowicka, Kłodzka, Wileńska, Wąska);
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań składających się na poszczególne części zamówienia: Zadanie 1) Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/11, V/13, V/14 (ul. Ząbkowicka) wraz z budową spięcia kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic Kolejowej i Mostowej - długość 1,62 km; Zadanie 2) Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/4, V/7 (ul. Złotostocka i Pl. Kościelny) - długość 0,85 km; Zadanie 3) Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki - etap V, odcinki V/5, V/5a, V/6, V/8, V/9, V/15, V/16, V/17, V/18, V/19, V/20, V/21, V/22, V/23, V/24, V/25 (ul. Złotostocka, Krzyżowa, Pl. Kościelny, Paczkowska, Ząbkowicka, Kłodzka, Wileńska, Wąska) - długość 6,33 km; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekty budowlano – wykonawcze; 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3) Przedmiary robót; Z uwagi na duże zagłębienia budowanej kanalizacji i występujące wody gruntowe, Zamawiający zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową, w tym w szczególności z dokumentacją geotechniczną. Wyżej wskazane dokumenty, wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, są dostępne na stronie internetowej https://bip.kamienieczabkowicki.eu/komunikaty-kategoria/przetargi/ w formie załączników do ogłoszenia o zamówieniu oraz w siedzibie zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi oferent ( wykonawca ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60 000,- zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) - szczegółowe informacje w rozdziale VIII ust. 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej będzie wynikał zakres objęty przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie wyznaczonym na składanie ofert: Wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 2 do SIWZ (rozdział VIII pkt 3.2, 3.3, 3.4 i ppkt 3.7.10 SIWZ); Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ (rozdział VIII pkt 3.2, 3.3, 3.4 i ppkt 3.7.10 SIWZ); Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( jeżeli dotyczy ). Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII ust. 1 i 3 SIWZ. W terminie 3 dni od dnia publikacji informacji z otwarcia ofert: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3.5 i ppkt 3.7.11 i 3.7.19 SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni: polisa (rozdział VIII ppkt 3.7.1 SIWZ), wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ (rozdział VIII ppkt 3.7.2 SIWZ), wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ (rozdział VIII ppkt 3.7.3 SIWZ), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w tym dotyczące podwykonawców (rozdział VIII ppkt 3.7.4 SIWZ), jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (rozdział VIII ppkt 3.7.5 SIWZ), zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (rozdział VIII ppkt 3.7.21 SIWZ), zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (rozdział VIII ppkt 3.7.22 SIWZ), zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (rozdział VIII ppkt 3.7.23 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach