Przetargi.pl
Zwiększenie miejsc postojowych wewnątrz osiedla przy ul. Węglowej

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie miejsc postojowych wewnątrz osiedla przy ul. Węglowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dodatkowych miejsc postojowych (9 miejsc) w rejonie miejsc do zawracania na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Węglowej w Bieruniu oraz remont dojścia do budynku nr 49-57 przy ul. Węglowej w Bieruniu. Ilość miejsc postojowych: 3 x 3 = 9 miejsc Szerokość miejsc postojowych: 2,3 m Długość krawędzi miejsca postojowego: 6 m, 6 m, 5.7 m (wg planu sytuacyjnego). Powierzchnia miejsc parkingowych: 196,9 m2. A. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i obejmuje m.in.: 1. Dotyczy miejsc postojowych: a) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - 146,56 m2; b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; c) wykonanie koryta głębokości 65 cm - 281,64 m2; d) ułożenie warstwy odcinającej zagęszczanej ręcznie gr. 15 m - 281,64 m2; e) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 40 cm - 236,95 m2; f) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 236,95 m2; g) zabudowę krawężników drogowych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 122,64 m; h) zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej za pomocą rury ochronnej typu AROT - 9 m; i) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej - 2,57 t; j) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt; k) plantowanie poboczy - 30,00 m2; l) wywiezienie gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją - 4,79 m3; m) wywiezienie gruntu z korytowania wraz z utylizacją - 178,29 m3; n) demontaż i montaż oznakowania pionowego - 6 szt; o) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem do państwowych zasobów geodezyjnych. 2. Dotyczy dojścia do budynku 49-57: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) wykonanie koryta głębokości 20 cm - 128,80 m2; c) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 152,00 m2; d) wykonanie nawierzchni dojścia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 152,00 m2; e) zabudowę obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 95,80 m; f) zabudowę krawężników drogowych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 16,00 m; g) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej - 1,04 t; h) wywiezienie gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją - 12,75 m3; i) plantowanie poboczy - 35,00 m2; j) wykonanie trawników dywanowych - 59,45 m2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45233200-1 Roboty budowlane w zakresie różnych nawierzchni; 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych B. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drodze, w czasie budowy miejsc postojowych; 2) czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania; 3) naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót, 4) przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót; 5) zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 6) zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.); 7) wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów, dojść sąsiadujących z pasem drogowym, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu); 8) zagospodarowanie i ochrona placu budowy; 9) wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWiORB, nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające 1. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiORB. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. 2. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 5. Powyższe roboty objęte są VAT w wysokości 23%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Zwiększenie miejsc postojowych wewnątrz osiedla przy ul. Węglowej. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu (I piętro, pokój nr 8, segment B) nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej i braku wskazania w formularzu ofertowym nr konta na które należy zwrócić wadium, zamawiający zwróci je na rachunek z którego zostało wniesione. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz.U.2007.42.275 z późniejszymi zmianami) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy informacyjnie wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach