Przetargi.pl
Zwiększenie liczby miejsc w przedszkolach poprzez ich rozbudowę oraz adaptację istniejących pomieszczeń

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 871118394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie liczby miejsc w przedszkolach poprzez ich rozbudowę oraz adaptację istniejących pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Adaptacja części budynku Wiejskiego Domu Kultury w Karbowie wraz z dobudową budynku w kształcie litery „L”, wykonanego w technologii tradycyjnej, murowany z dachem płaskim, dwuspadowym o kącie pochylenia połaci dachu zbliżonym do 2 stopni. W adaptowanych pomieszczeniach i nowej części zlokalizowane będą sale przedszkolne wraz z łazienkami i szatnią. Sale przedszkolne przeznaczone są dla maksymalnie 21 i 24 dzieci w każdej Sali. Projekt przewiduje trzy niezależne wyjścia za zewnątrz oraz połączenie z istniejąca częścią WDK drzwiami wewnętrznymi o odporności ogniowej. Budynki WDK i przedszkola będą stanowiły dwie odrębne części oddzielone pożarowo. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) W branży ogólnobudowlanej: ławy fundamentowe na warstwie z betonu C8/10 o grubości co najmniej 10 cm, ściany fundamentowe dwuwarstwowe z bloczka betonowego na zaprawie cementowo – wapiennej o grubości po 24 cm każda warstwa, ściany zewnętrzne o docieplone styropianem o grubości 8 cm wraz z izolacją z folii kubełkowej, ściany nadziemia dwuwarstwowe z bloczka gazobetonowego o grubości po 24 cm każda warstwa, na zaprawie klejowej, ściany zewnętrzne z dociepleniem styropianem o grubości 15 cm, posadzka na gruncie ze zbrojeniem siatką przeciwkurczową, przewody kominowe z kształtek wentylacyjnych, kominy zabezpieczone od góry czapa betonową pokrytą papą termozgrzewalną, nadproża i wieńce monolityczne z betonu klasy C16/20 (B20) ze zbrojeniem ze zbrojeniem z prętów ze stali A-III i A-0, stropodach z płyt kanałowych o grubości 24 cm, ogniomury z bloczka gazobetonowego o wysokości co najmniej 30 cm ponad pokrycie dachowe, izolacja stropodachu wełną mineralną dwuwastwową, pokrytą papą termozgrzewalną, tynki wewnętrzne maszynowe cementowo – wapienne kategorii III, gładzie gipsowe zabezpieczone w miejscach narażonych na uszkodzenia siatką zbrojącą z włókna szklanego, malowanie ścian i sufitów dwukrotne farbami emulsyjnymi , w salach do wysokości 150 cm lamperie olejne w kolorze ścian, płytki ścienne we wszystkich pomieszczeniach sanitarnych do wysokości 200 cm, grzejniki obudowane estetycznymi osłonami z tworzywa w pomieszczeniach przedszkolnych i komunikacji, warstwy podposadzkowe we wszystkich pomieszczeniach o następującej konstrukcji: beton o grubości 10 cm C12/15, folia przeciwwodna PE, twardy styropian o grubości 8 cm, wylewka betonowa z betonu C20/25 o grubości 10 cm z zatopioną siatką z prętów fi3 15x15 cm, elewacja w postaci wyprawy cienkowarstowej z akrylowych tynków dekoracyjnych, posadzki w salach przedszkolnych w postaci wykładziny rolkowej PCV antystatycznej o grubości warstwy użytkowej 1,2 mm ułożonej na wylewce cementowej samopoziomującej, posadzki pozostałych pomieszczeniach z płytek ceramicznych gresowych, antypoślizgowych, stolarka drzwiowa zewnętrzna z profili aluminiowych, kolor biały lub brąz, stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa wewnętrzna o podwyższonej izolacji akustycznej z profili PCV, jednoskrzydłowe, pełne z zamkami na klucz patentowy, kolor biały lub brąz, zadaszenia nad wejściami z lekkiego szkła akrylowego na konstrukcji nośnej ze stali nierdzewnej, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej o grubości co najmniej 0,5 mm w kolorze pokrycia dachu, parapety wewnętrzne z konglomeratu barwionego, podesty zewnętrzne i chodnik. b) W branży sanitarnej: przebudowa istniejącej sieci wodociągowej, przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wykonanie wewnętrznej instalacji wod – kan, p.poż., c.o. i wentylacji dla nowopowstałych pomieszczeń. c) W branży elektrycznej: wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, wykonanie systemu ochrony przez porażeniem prądem elektrycznym. 2) Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły w Cielętach wraz z rozbudową o budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z dachem jednospadowych o kącie nachylenia 10 stopni. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) W branży ogólnobudowlanej: ławy fundamentowe żelbetowe 60 x 40 cm z betonu C20/25 (B25) na podkładzie z chudego betonu C12/15 (B15), ściany fundamentowe murowane o grubości 25 cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej ocieplone styrodurem o grubości 8 cm, ściany zewnętrzne z bloczków ceramicznych o grubości 25 cm na zaprawie cementowo –piaskowej , ocieplone styropianem o grubości 14 cm pokrytym tynkiem cienkowarstwowym, zakończone wieńcem żelbetowym, ściany wewnętrzne konstrukcyjne murowane z bloczków ceramicznych o grubości 25 cm na zaprawie cementowo – wapiennej, ściany parteru zakończone wieńcem żelbetowym, ściany wewnętrzne działowe z cegły dziurawki lub pustaka ceramicznego na zaprawie cementowo – wapiennej, strop nad parterem z płyty krzyżowo – zbrojonej o grubości 14 cm z betonu C20/25 (B25), nadproża okienne i drzwiowe prefabrykowane, konstrukcja dachowa drewniana z drewna klasy C24 impregnowanego metoda zanurzeniową, posadzki o następującej konstrukcji: podsypka piaskowo – żwirowa o grubości 20 cm, chudy beton o grubości 15 cm C12/15 (B15), folia budowlana 2 x, styropian 8 cm, wylewka cementowa o grubości 5 cm z betonu C12/15 (B15), terakota antypoślizgowa, pokrycie dachowe z blachodachówki, tynki strukturalne cienkowarstwowe silikonowe, tynki wewnętrzne cementowo – wapienne, stolarka okienna i drzwiowa z PCV szklone podwójnie szkłem zespolonym, drzwi wewnętrzne drewniane, parapety wewnętrzne z konglomeratu lub tworzywa, parapety zewnętrzne z płytek klinkierowych, izolacje termiczne ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, podłóg, stropu, izolacje przeciwwilgociowe fundamentów i podłóg, izolacja paroprzepuszczalna stropodachu przewody wentylacyjne. b) W branży sanitarnej: przebudowa przyłącza wodociągowego, przyłączenie do kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji wewnętrznej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. c) W branży elektrycznej: wykonanie instalacji oświetleniowej, wykonanie instalacji gniazd 230V, wykonanie instalacji 400V dla zasilania kuchnie elektrycznej, wykonanie systemu ochrony przez porażeniem prądem elektrycznym, wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych. 3) Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Gortatowie poprzez wydzielenie Sali dla przedszkolaków, szatni oraz pomieszczenia sanitarnego i gospodarczego z odrębnym wejściem i wydzieleniem od pozostałej części szkoły strefą odporności ogniowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) W branży ogólnobudowlanej: wydzielenie pomieszczeń poprzez ścianę konstrukcyjną o grubości 24 cm z bloczka gazobetonowego na zaprawie klejowej, posadowioną na fundamencie żelbetowym, wykonanie otworów w ścianie do sanitariatów, posadzka sali z warstwą wierzchnią z wykładziny rolkowej PCV antystatyczna o grubości warstwy użytkowej 1,2 mmm ułożonej na nowych warstwach podposadzkowych z izolacją termiczna, posadzka sanitariatów, szatni i pomieszczenia gospodarczego z płytek ceramicznych ułożonych na nowych warstwach podposadzkowych, gładzie gipsowe zabezpieczone w miejscach narażonych na uszkodzenia siatką zbrojącą z włókna szklanego, malowanie ścian i sufitów dwukrotne farbami emulsyjnymi, w sali do wysokości co najmniej 150 cm tynk żywiczny, wydzielenie sanitariatu dla personelu ściankami działowymi z bloczka gazobetonowego o grubości 12 cm na zaprawie klejowej, wydzielenie pozostałych toalet ściankami systemowymi, wykonanie wentylacji, płytki ściennej do wysokości 200 cm w pomieszczeniu gospodarczym i sanitariacie, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna dwuskrzydłowa z profili aluminiowych z podziałem przeszkleniem wyposażoną w zamki na klucz patentowy oraz samozamykacze, kolor biały lub brąz, stolarka okienna PCV istniejąca do regulacji, wykonanie jednego otworu drzwiowego, stolarka drzwiowa drewniana wyposażona w klucz patentowy, zadaszenia nad wejściami z lekkiego szkła akrylowego na konstrukcji nośnej ze stali nierdzewnej, schody zewnętrzne. b) W branży sanitarnej:  wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej instalacji wod – kan i c.o., wykonanie wentylacji. c) W branży elektrycznej: wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu ochrony przez porażeniem prądem elektrycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Zwiększenie liczby miejsc w przedszkolach poprzez ich rozbudowę oraz adaptację istniejących pomieszczeń”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach