Przetargi.pl
„Zwiększenie bezpieczeństwa w zakresie zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wyrównawczego, studni głębinowej oraz zakup agregatu prądotwórczego na potrzeby ujęcia wody w Białej – Gmina Radzyń Podlaski"

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
    REGON: 30237457000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie bezpieczeństwa w zakresie zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wyrównawczego, studni głębinowej oraz zakup agregatu prądotwórczego na potrzeby ujęcia wody w Białej – Gmina Radzyń Podlaski"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Pt: „Zwiększenie bezpieczeństwa w zakresie zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wyrównawczego, studni głębinowej oraz zakup agregatu prądotwórczego na potrzeby ujęcia wody w Białej – Gmina Radzyń Podlaski" 1.OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA 1. Przebudowa stacji ujęcia i uzdatniania wody 2. Budowa studni 3. Wykonanie zbiornika i podłączenie do sieci obiektowych 4.Montaż lamp solarnych 5.Montaż systemu odczytu wodomierzy i ograniczenia start wody 6.Strona internetowa 7. Agregat prądotwórczy wraz z układem SZR 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacji projektowej – STWIOR, projekt budowlany, przedmiaryw stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ 3.Wymagania podstawowe: a) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia i być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 266). realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami sztuki budowlanej b)Materiały użyte do budowy przyłączy winny posiadać certyfikaty zgodności z PN i dopuszczenie do stosowania w budownictwie i atesty PZH. c)Zastosowanie materiału lub wyrobu używanego do poboru i gromadzenia wody, przed wbudowaniem, wymaga uzyskania oceny higienicznej właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. d)Wykonawca winien przeprowadzić na własny koszt badania wody po przeprowadzonym remoncie wody surowej i uzdatnionej – zakres objęty monitoringiem przeglądowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (tj. załącznik 1-3 ) e)Wykonawca winien przeprowadzić na własny koszt badania wody niezbędne podczas przepięć i włączeń instalacji podczas remontu zgodnie z wymaganiami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Radzyniu Podlaskim f)w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentach ustala się ważność obmiarów zawartych w dokumentach wg. kolejności:  dokumentacja projektowa  przedmiar  SIWZ g)Oferent, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty itp; h)Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ i)Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. j)Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. i) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. k)Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. l) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. m)Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. n) Równoważne rozwiązania techniczne. -W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy o) Uwaga: Roboty budowlane będą odbywały się na czynnym obiekcie. Po stronie wykonawcy leży obowiązek takiej organizacji by zapewnić możliwość wykonywania przez pracowników Zamawiającego czynności związanych z bieżącą obsługą istniejących urządzeń. Wszelkie koszty wykonania obejść, przepinek, tymczasowych robót, pompowań itp. leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapewni w czasie wykonywania robót budowlanych ciągłość dostawy wody dla wszystkich odbiorców. Ewentualne krótkotrwałe przerwy (do 6 h max.) w dostawie wody należy uzgodnić wcześniej z Administratorem sieci. -Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej oraz innych mediów. Sposób rozliczenia zostanie uzgodniony podczas przekazania placu budowy. p)Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do: -opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) dla wymienionego zadania w formie pisemnej-2 egz. i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru robót, zawierająca między innymi: - protokoły z badań, prób oraz niezbędne oceny higieniczne na zastosowane materiały wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną. - Protokoły z płukania i dezynfekcji sieci, świadectwa jakości na zastosowane środki dezynfekcyjne -wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenia, materiały -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej -2kpl. r) Agregat prądotwórczy- Wykonawca winien uwzględnić następujące czynności: -uzgodnienie projektu podłączenia i dokumentacji eksploatacyjnej agregatu z właściwym miejscowo Zakładem Energetycznym; -w razie konieczności dostosowanie miejsca posadowienia agregatu zgodnego z wymaganiami technicznymi, -wykonanie instalacji elektrycznej o stosownych parametrach łączącej agregat z rozdzielnią gdzie zamontowane będzie układ SZR przewidzianej do współpracy z agregatem; - dostosowanie wyłącznika rozdzielni głównej do współpracy z układem SZR; -dostawę i posadowienie agregatu; -wykonanie prac montażowo-instalacyjnych mających na celu włączenie zainstalowanego agregatu do istniejącej w obiekcie sieci jako źródło rezerwowego zasilania elektrycznego i uruchamianie poprzez SZR rozdzielni głównej, w razie konieczności wykonanie prac remontowo-budowlanych; - wykonanie instalacji odprowadzającej spaliny z kompensatorem drgań (agregat wyposażyć w tłumiki wydechów z materiałów odpornych na korozję), wykonanie nawiewu i wywiewu pomieszczenia agregatu zgodnie z DTR Agregatu, - uziemienie agregatu; -uruchomienie agregatu; -wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej przedmiotu umowy wraz ze stosownymi pomiarami i protokołem rozruchu agregatu; -wykonanie pomiarów inwentaryzacyjnych wykonanego przyłącza; -uzyskanie wszelkich pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy; -nieodpłatne przeszkolenie 2 pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji agregatu, potwierdzone stosownym dokumentem ukończenia szkolenia. - Zamawiający wymaga aby montowany agregat pochodził z bieżącej produkcji , nie był wyprodukowany wcześniej niż w II połowie 2019 r. - Agregat prądotwórczy powinien spełniać wymagania ISO8528, oraz powinien być wyprodukowany zgodnie ze standardami ISO 9001, posiadać znak CE oraz zgodne z dyrektywą RoHS 2. Układy elektryczne agregatu powinny być zgodne z normą EN 60950 , EN 61000-6-2, EN 61000-6-2, EN 61000-6-4. 4.Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy. 4.1Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4. 4.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy. 4.3 Ewentualna zwłoka w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę. 4.4Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 4.5W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.4 stosuje się odpowiednio. 4.6Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4 lub 4.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. Wadium 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 16 000 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 14.11.2019 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: „Zwiększenie bezpieczeństwa w zakresie zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wyrównawczego, studni głębinowej oraz zakup agregatu prądotwórczego na potrzeby ujęcia wody w Białej – Gmina Radzyń Podlaski" Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ 6.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 10.OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VI.pkt3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach