Przetargi.pl
ZP/U/08/ROŚ/2015 - ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3. Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 722 89 30 , fax. 022 722-80-06
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3. Maja 42 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 022 722 89 30, fax. 022 722-80-06
    REGON: 01327186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/U/08/ROŚ/2015 - ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [ZP/U/08/ROŚ/2015] 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Izabelin. 2. Na podstawie danych z lat 2012 - 2014 oraz szacunków, wskazanych w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Izabelin na lata 2016-2019, Zamawiający szacuje, że do PSZOK-u dowożonych będzie ok. 500 - 600 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów. 3. Dane dotyczące gminy Izabelin: 1) Liczba miejscowości: 7 2) Liczba mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy: ok. 10 200 osób. 3) Liczba gospodarstw domowych: ok. 3 250. 4. Wymagania szczegółowe: 1) PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Izabelin w miejscu, gdzie plan miejscowy dopuszcza tego typu działalność. 2) PSZOK zostanie uruchomiony i udostępniony mieszkańcom gminy Izabelin od dnia 02.01.2016 r. 3) Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK. 4) PSZOK musi być zlokalizowany przy drodze publicznej. 5) Lokalizacja powinna zapewnić łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Izabelin. 6) PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. 7) Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i, w zależności od pory roku i godzin otwarcia, również oświetlony. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868), c) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). 9) Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 09:00-18:00 sobota: 10:00-14:00 10) Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK: a) szkło, b) papier, c) tworzywa sztuczne, d) opakowania wielomateriałowe, e) metale, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) meble i inne odpady wielkogabarytowe, h) zużyte opony, i) opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, j) zużyte baterie i akumulatory, k) świetlówki, l) przeterminowane leki i chemikalia, m) odpady zielone, n) odpady budowlane i rozbiórkowe - odbiór limitowany (dla zabudowy jednorodzinnej - 300 kg/rocznie od jednego gospodarstwa domowego; dla zabudowy wielorodzinnej - 1 Mg/rocznie od jednego budynku wielorodzinnego). 11) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 12) Do zadań wykonawcy należy: a) przygotowanie terenu na potrzeby PSZOK, b) zapewnienie minimum 2 osób do obsługi PSZOK w godzinach otwarcia. 13) Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK poprzez: a) przyjmowanie odpadów od mieszkańców, b) kontrolę kompletności przywożonego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, c) weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Izabelin), d) ważenie przyjmowanych odpadów, e) prowadzenie ewidencji przyjętych odpadów (zgodnie z wzorem - Załącznik Nr 7 do SIWZ). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty ewidencyjne, f) pomoc mieszkańcom w rozładunku odpadów, g) zgłaszanie do Zespołu ds. odpadów konieczności wymiany kontenera, h) prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów, i) utrzymanie porządku na terenie PSZOK, j) przekazanie, na własny koszt, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub innej instalacji (zgodnie z przepisami odrębnymi) pozostałych odpadów komunalnych, które trafiły na teren PSZOK, pomimo zapewniania kontroli. 14) PSZOK zostanie wyposażony w kontenery przez Operatora, który wygrał postępowanie przetargowe na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Izabelin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Izabelin. 2. Na podstawie danych z lat 2012 - 2014 oraz szacunków, wskazanych w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Izabelin na lata 2016-2019, Zamawiający szacuje, że do PSZOK-u dowożonych będzie ok. 500 - 600 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów. 3. Dane dotyczące gminy Izabelin: 1) Liczba miejscowości: 7 2) Liczba mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy: ok. 10 200 osób. 3) Liczba gospodarstw domowych: ok. 3 250. 4. Wymagania szczegółowe: 1) PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Izabelin w miejscu, gdzie plan miejscowy dopuszcza tego typu działalność. 2) PSZOK zostanie uruchomiony i udostępniony mieszkańcom gminy Izabelin od dnia 02.01.2016 r. 3) Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK. 4) PSZOK musi być zlokalizowany przy drodze publicznej. 5) Lokalizacja powinna zapewnić łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Izabelin. 6) PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. 7) Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i, w zależności od pory roku i godzin otwarcia, również oświetlony. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868), c) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). 9) Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 09:00-18:00 sobota: 10:00-14:00 10) Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK: a) szkło, b) papier, c) tworzywa sztuczne, d) opakowania wielomateriałowe, e) metale, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) meble i inne odpady wielkogabarytowe, h) zużyte opony, i) opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, j) zużyte baterie i akumulatory, k) świetlówki, l) przeterminowane leki i chemikalia, m) odpady zielone, n) odpady budowlane i rozbiórkowe - odbiór limitowany (dla zabudowy jednorodzinnej - 300 kg/rocznie od jednego gospodarstwa domowego; dla zabudowy wielorodzinnej - 1 Mg/rocznie od jednego budynku wielorodzinnego). 11) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 12) Do zadań wykonawcy należy: a) przygotowanie terenu na potrzeby PSZOK, b) zapewnienie minimum 2 osób do obsługi PSZOK w godzinach otwarcia. 13) Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK poprzez: a) przyjmowanie odpadów od mieszkańców, b) kontrolę kompletności przywożonego zużytego sprzętu AGD, c) weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Izabelin), d) ważenie przyjmowanych odpadów, e) prowadzenie ewidencji przyjętych odpadów (zgodnie z załączoną tabelą). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty ewidencyjne, f) pomoc mieszkańcom w rozładunku odpadów gabarytowych, g) zgłaszanie do Zespołu ds. odpadów konieczności wymiany kontenera, h) prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów, i) utrzymanie porządku na terenie PSZOK, j) przekazanie, na własny koszt, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych innych odpadów komunalnych, które trafiły na teren PSZOK, pomimo zapewniania kontroli. 14) PSZOK zostanie wyposażony w kontenery przez Operatora, który wygrał postępowanie przetargowe na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Izabelin.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach