Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/BZP/404/2018 Usługa serwisu pogwarancyjnego dla biblioteki taśmowej w ramach potrzeb WCSS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego dla biblioteki taśmowej będącej w posiadaniu Zamawiającego - ADIC/Quantum Scalar 10K w ramach potrzeb WCSS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Klasyfikacja wg kodu CPV: 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego. 2. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Z możliwością przedłużenia świadczenia usługi o kolejne 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi składać się z: 1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ (i odpowiednio wskazane w nieniejszym ogłoszeniu); 2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04