Przetargi.pl
ZP/BZP/281/2018-Wykonanie prac remontowych w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego 15.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/BZP/281/2018-Wykonanie prac remontowych w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego 15. 2.Zamówienie obejmuje roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne - w szczególności w zakresie montażu drzwi o właściwej klasie odporności ogniowej, wymiana oświetlenia oraz roboty wykończeniowe. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna będąca opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ 4.Dokumentacja obejmuje następujące opracowania: opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami architektonicznymi określającymi zakres robót oraz zestawieniem stolarki drzwiowej i opraw do wymiany. -Remont zgodnie z pkt 4 dotyczy kondygnacji od I-IV /nie dotyczy piwnic/. 5.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację techniczną – OPZ, dokumentację przetargową i ofertę Wykonawcy, z uwzględnieniem norm technicznych, zasad wiedzy technicznej i prawa budowlanego. 7.Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane,45110000-1 roboty rozbiórkowe 45421100-5 instalowanie drzwi 45300000-0 Instalacje elektryczne 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 8.Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania robót w sposób umożliwiający zapewnienie stałego dostępu na teren Uczelni. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 10.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia – roboty branży budowlanej. 12.Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono, że część lub wszystkie prace wykonywane w ramach realizacji niniejszej umowy w związku z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych winny być wykonywane przez pracowników Wykonawcy, Wykonawca nie ma prawa zatrudniać do wykonywania tych czynności osób na podstawie innego stosunku prawnego niż umowy o pracę. Jeśli Wykonawca w tym zakresie opierał się przy składaniu oferty o podwykonawców, o których mowa w § 9 projektu umowy, wymóg ten stosuje się odpowiednio do podwykonawców, co Wykonawca zapewni poprzez zamieszczenie stosownych zapisów w umowach podwykonawczych. 13.Przy zawarciu umowy Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do umowy. W trakcie realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji oświadczenia o zatrudnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 3 000,00 PLN ( trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.ZAWARTOŚĆ OFERTY Oferta musi się składać z: -oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; -Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ -(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); -(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach