Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
- Data zamieszczenia: 2020-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
REGON: 55382200000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-381-24 Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Esku-lap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej serwis, konserwację oraz nadzór eksploatacyjny oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w projekcie umowy (patrz załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie dowolnej części zamówienia podwykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 3) Niepodanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna za zobowiązanie się Wykonawcy do samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Art. 36ba. ust. 1 i 2 stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 4. Zamawiający wskazuje, na podstawie art. 29 ust. 3a, następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.) czynności wsparcia świadczone na odległość (tzw. help desk), czynności serwisowe i konserwacyjne w tym dokonywanie uaktualnień, usuwanie błędów aplikacji, awarii (błędów krytycznych), usterek programistycznych 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące powyższe czynności, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu cywilnego, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę. Zamawiający, na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 8a, określa w Załączniku nr 2 do SIWZ: sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia mogą dotyczyć powtórzenia usług objętych niniejszym zamówieniem, zarówno w zakresie rozszerzenia zawartej umowy zamówienia publicznego (np. w przypadku zwiększenia liczby licencji) oraz w przypadku konieczności wydłużenia okresu obowiązywania zawartej umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Usługi asysty technicznej systemu ORACLE
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2024
Dodano: 2023-11-02 - Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino
Dodano: 2023-09-19 - Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2022-12-09 - ZP-381-24 Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach
Dodano: 2021-05-10 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-26 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2020-12-16 - Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica wykorzystywanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie oraz dostawa licencji
Dodano: 2020-12-15